  • 11. Data: 2014-12-12 21:17:35
    Temat: Re: Przestroga, słabi wulkanizatorzy.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Stawiam, ze taka usluga sensu ekonomicznego nie ma ;) - pewnie zerowe
    zainteresowanie klientow.
    > Porzadna renowacja felg z malowaniem proszkowym to 60-70PLN/szt, a zapaprac jakims
    sprajem "po taniosci" to za rok poprawka, czepianie sie klientow, gwarancje...
    > Lepiej juz nowe felgi kupic jak zardzewieja - na alledrogo widze od 70PLN /szt,
    sredia cena ~150.. wiec ~2x malowanie = cena nowej

    Bredzisz od rzeczy.
    Alusy, nikt nie odnawia - jedynie składowanie i wymiana sezonowa.

    Irek.N.

  • 12. Data: 2014-12-12 21:53:33
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-11 23:34, Irek.N. pisze:
    > Jak to się mówi szczęście w nieszczęściu.
    > Kapcia złapałem - srubek był sobie wszedł i wyszedł dzień później - nic
    > specjalnego. Sęk w tym, że doczołgałem się do najbliższego
    > wulkanizatora, a tam słyszę "Panie, na czym pan jeździsz!". Felga była
    > pęknięta na odcinku około 3cm przy rancie, promieniowo, ale tak, że nie
    > uciekało powietrze. Stare pęknięcie - już przyczernione na brzegach.
    >
    > Pojawia się pytanie, skoro 3 dni wcześniej mój wulkanizator mył i
    > wywarzał opony, zmieniał koła - nie widział tego?
    Powiedz który aby go omijać.

    > Aż się boję myśleć co by było, gdyby dzień wcześniej rozsypała się nagle
    > - ciągnąłem na przyczepie sporą maszynę, autostradą - więc... no.
    >
    > Poświęćcie 5 minutek czasami i sprawdzajcie takie rzeczy osobiście.
    Ale jak, może być niewidoczne z zewnątrz, musisz komuś ufać.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2014-12-12 22:12:47
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 21:17:31 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

    > Bredzisz od rzeczy.

    sorry, skasowalem od razu tego posta i wyslalem ponownie odpowiadajac MichaelData(R)
    (jak bylo w planie), jakiegos lewego serwera newsow uzywasz... ;)

    WS

  • 14. Data: 2014-12-18 01:14:07
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "cef" wydumał(a) w wiadomości ID news:548b21ac$0$21557$65785112@news.neostrada.pl
    > U mnie nie korodowały nigdy w wieloletnich autach.
    > A przynajmniej nie na tyle, żeby mnie to ruszało.

    We Wrocku może nie rusza ale w Wielkopolsce świadczy o właścicielu :)

    --
    Michael________