    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Przetwornica do LED w aucie sieje
    Date: Mon, 7 May 2018 18:02:12 +0200

    Witajcie.

    W aucie, w którym już było kilka różnych przetwornic i kilka jest,
    zostały dodane światła LED-owe. Tym razem przetwornica sieje na UKF,
    brak możliwości słuchania radia. Tylko jedna stacja nie jest zagłuszana.

    Wydaje mi się, że zakładanie filtru zasilania do radia raczej niewiele
    pomoże, lepiej przetwornicę zamknąć w ekranowanej puszce (obudowa z
    tworzywa sztucznego).

    Czy dobrze myślę?

    A może jednak ona sieje przez przewód zasilający?

    Wszystkie "dobre" przetwornice, które mam lub miałem, są fabrycznie w
    metalowych puszkach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam