  • 1. Data: 2014-03-11 10:36:55
    Temat: Przyciemniane boczne szyby.
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Witam
    Kupiłem używaną brykę (renault kangoo) z przyciemnianymi folią bocznymi
    szybami (tymi przy przednich fotelach). No i na przeglądzie nie chcą
    przepuścić. Jakie są podstawy prawne? Czy to przyciemnienie musi spełniać
    jakieś warunki by przeszło przez przegląd?
    W ostateczności, da radę tą folię zerwać?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-03-11 10:42:42
    Temat: Re: Przyciemniane boczne szyby.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-11, Jacek <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jakieś warunki by przeszło przez przegląd?
    > W ostateczności, da radę tą folię zerwać?

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r.
    w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
    wyposażenia

    4) przednie i przednie boczne powinny mieć współczynnik przepuszczania światła
    nie mniejszy niż 70%

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-03-11 12:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek j...@g...pl ...

> [...]
    > musi spełniać jakieś warunki by przeszło przez przegląd?
    > W ostateczności, da radę tą folię zerwać?

    Z ciekawości - sprzedajacy miał juz jakis przeglada wbity po instalacji
    tych folii?

  • 4. Data: 2014-03-11 14:59:49
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 11:00:45 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Z ciekawości - sprzedajacy miał juz jakis przeglada wbity po instalacji
    > tych folii?

    Jasne :) Folię zakładano w 2007 (mam kwit) a bryka cały czas jeździła.
    Sądzę że przepuszczano trochę po znajomości, bo użytkownicy byli z małych
    miejscowości.
    --
    Jacek