  • 1. Data: 2010-09-20 13:46:25
    Temat: Kłopoty ze sprzedażą corolki
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Znajomy właśnie sprzedał auto.
    Corolla, 10 lat, z polskiego salonu, 130kkm przebiegu, bezstłuczkowa, bezawaryjna.
    I niestety miał kłopot. Polegał on na tym, że nie wiedział, któremu z kolegów
    pchających mu na wyścigi forsę sprzedać, i jak to zrobić, żeby inni się nie obrazili
    :)

    (niestety byłem daleki w kolejce; mnie nawet nie zawiadomił, skurczybyk!!!!)

  • 2. Data: 2010-09-20 13:54:33
    Temat: Re: Kłopoty ze sprzedażą corolki
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jakub Witkowski pisze:
> [...]
    > kolegów
    > pchających mu na wyścigi forsę sprzedać, i jak to zrobić, żeby inni się

    a czego oczekujesz?

    niech zrobi licytacje kto da wiecej i tyle

    > (niestety byłem daleki w kolejce; mnie nawet nie zawiadomił,
    > skurczybyk!!!!)

    nie mow, ze o 10-cio letni samochod tak sie ludzie zabijaja.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-09-20 14:11:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i77hih$22q2$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > nie obrazili :)
    >
    > (niestety byłem daleki w kolejce; mnie nawet nie zawiadomił,

    Ja w 2009 sprzedawałem dziewięcioletnią. Sprzedała się w ok. 2 h po
    wystawieniu ogłoszenia, pierwszemu facetowi, który na nie odpowiedział, a
    odebrałem 6-8 telefonów w ciągu tych dwóch godzin, czyli zanim zdążyłem
    ogłoszenie zdjąć. Cena była średnioallegrowa (drożej niż najtańsze, taniej
    niż najdroższe), wziął bez targowania po obejrzeniu - auto było garażowane,
    bezwypadkowe, od pierwszego właściciela. Zastanawiałem się nawet, czy nie
    powinienem wziąć ze dwa kawałki więcej za nią, tylko że wtedy pewnie już tak
    wielu chętnych by nie było ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 4. Data: 2010-09-20 14:12:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-20 13:54, AL pisze:

    > nie mow, ze o 10-cio letni samochod tak sie ludzie zabijaja.

    No, ja bym tam wolał takiego 10-latka (a znam to auto i wiem że mówi prawdę;
    wspominałem
    że 1 właściciel i że garażowany?) niż podobnego wizualnie 5-latka niewiadomej
    historii.
    Sam bym się skusił i kupił dla żony.

  • 5. Data: 2010-09-20 14:16:41
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 20 Wrz, 14:11, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
> [...]
    > odebrałem 6-8 telefonów w ciągu tych dwóch godzin, czyli zanim zdążyłem
    > ogłoszenie zdjąć. Cena była średnioallegrowa

    Cena byla za niska, chociaz z drugiej strony ponoc czas to pieniadz ;)

    > Zastanawiałem się nawet, czy nie
    > powinienem wziąć ze dwa kawałki więcej za nią, tylko że wtedy pewnie już tak
    > wielu chętnych by nie było ;-)

    Nieistotne ilu jest chetnych, pod warunkiem ze jest wsrod nich ten
    jeden, ktory kupi :)

  • 6. Data: 2010-09-20 14:20:23
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > nie obrazili :)
    >
    > (niestety byłem daleki w kolejce; mnie nawet nie zawiadomił,

    Wszystko jest kwestią ceny.

    Jurand.

  • 7. Data: 2010-09-20 15:12:28
    Od: "amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > prawdę; wspominałem
    > że 1 właściciel i że garażowany?) niż podobnego wizualnie 5-latka

    właśnie takiego mercedesa 10letniego C180 za 8k euro mam nabyc
    przebieg udokumentowany 34tys

  • 8. Data: 2010-09-20 15:17:57
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > właśnie takiego mercedesa 10letniego C180 za 8k euro mam nabyc
    > przebieg udokumentowany 34tys

    Się bym 3x zastanowił nad tym autem.
    Raz - żadna rewelacja ani pod kątem prowadzenia, ani pod kątem designu, ani
    też szczególnie obszerne toto nie jest.
    Dwa - tak niski przebieg sugeruje, że auto prawdopodobnie długo stało - co
    oznacza, że może zdarzyć się sytuacja, że po kilku tygodniach eksploatacji
    po polskich drogach dosłownie rozsypią się wszystkie gumowo-metalowe
    elementy zawieszenia - plus profilaktycznie do wymiany wszystkie paski
    napędu osprzętu silnika, olej, opony też pewnie będą wiekowe...
    Niski przebieg to nie zawsze jest zaleta samochodu.

    Jurand.

  • 9. Data: 2010-09-20 16:09:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-20 14:16, choczsz wrote:

    > Nieistotne ilu jest chetnych, pod warunkiem ze jest wsrod nich ten
    > jeden, ktory kupi :)

    Oj chyba istotne - szczegolnie jesli ma byc to gehenna z uzeraniem sie
    z dziesiatkami ogladaczy, cmokaczy, narzekaczy, zawracaczy gitary
    jeszcze ewentualnie dzwoniacych o porach w rozpietosci od bladego
    switu, do godziny duchow.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-09-20 17:27:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    elmer radi radisson wrote:

> [...]
    > z dziesiatkami ogladaczy, cmokaczy, narzekaczy, zawracaczy gitary
    > jeszcze ewentualnie dzwoniacych o porach w rozpietosci od bladego

    Się kupuje prepaida tylko na czas sprzedaży, włącza o określonych
    godzinach i gra gitara.

    --
    Pozdro
    Massai