  • 1. Data: 2013-04-02 14:49:12
    Temat: Punkty POI
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Widziałem kiedyś ok 2010 r stronę, na której można było znaleźć punkty POI
    dla różnych nawigacji (głównie automapa). Czy znacie jakie strony gdzie
    można takie punktu pobrać ?

  • 2. Data: 2013-04-02 17:32:37
    Temat: Re: Punkty POI
    Od: Nathan <s...@w...org>

    http://www.poipoint.pl/

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 3. Data: 2013-04-02 18:59:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Nathan" <s...@w...org>

    > http://www.poipoint.pl/

    Przeczytajcie regulamin

  • 4. Data: 2013-04-02 20:58:14
    Od: "Marekk" <z...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Nathan" <s...@w...org>

    > http://www.poipoint.pl/

    Przeczytajcie regulamin

    A na co zwrócić uwagę ? ;)

  • 5. Data: 2013-04-03 09:24:08
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Nathan" <s...@w...org>

    > http://www.poipoint.pl/

    Przeczytajcie regulamin

    Przeczytałem i widzę, że jest bezpłatne więc w czym problem ?

  • 6. Data: 2013-04-03 09:35:33
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Nathan" <s...@w...org>

    > http://www.poipoint.pl/

    Przeczytajcie regulamin

    Dodam jeszcze, że przeczytanie regulaminu nic nie da. Przynajmniej ja nie
    zauważyłem w nim info o tym, że mam zapłacić za niektóre kategorie. Kiedyś
    ( o ile była to ta strona) pobierałem takie punktu za darmo. Teraz
    rejestracja darmowa ale jak chcesz pobrać to płać. Fuj.
    Pytanie nadal otwarte skąd pobrać na jednokrotną trasę punkty POI ?

  • 7. Data: 2013-04-03 18:51:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl>

    > Przeczytajcie regulamin
    >
    > Przeczytałem i widzę, że jest bezpłatne więc w czym problem ?

    Podoba mi się regulamin np zobowiązania stron :-)

  • 8. Data: 2013-04-03 19:28:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl>

> [...]
    > ( o ile była to ta strona) pobierałem takie punktu za darmo. Teraz
    > rejestracja darmowa ale jak chcesz pobrać to płać. Fuj.

    Brak zobowiązań wynika z regulaminu :-)

    > Pytanie nadal otwarte skąd pobrać na jednokrotną trasę punkty POI ?

    Nawigacje online ?

  • 9. Data: 2013-04-04 07:10:49
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl>

> [...]

    Brak zobowiązań wynika z regulaminu :-)

    > Pytanie nadal otwarte skąd pobrać na jednokrotną trasę punkty POI ?

    Offline stara Akira Pantera do jednego czy dwóch wyjazdów na rok z rodzinką
    na rok wystarcza. A po drodze wiadomo mija sie ciekawe miejsca czasem nawet
    nie wiedząc o tym.