  • 11. Data: 2011-09-23 12:45:24
    Temat: Re: Pytanie do kolegów z Kielc.
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Ja bym olał.
    > Poczekałbym na wezwanie uprawnionych organów lub na zapowiedź pozwu
    > sądowego i dopiero wtedy bym rozważył zapłatę.
    > A ktoś się podpisał pod tym?
    >
    > W sumie może by tak przygotować takie coś i wtykać w Łodzi samochodom
    > bez "biletu" (oczywiście z numerem własnego rachunku)? :-)

    Diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach.
    Oczywiście że rozważyłem drogę sadową, bo druk nie spełnia wymogów prawa
    administracyjnego. Jednak przyjazd do Kielc na jedna lub dwie rozprawy
    jest o wiele droższy i czasochłonny niż zapłacenie "rakietu".
    Już kilka razy tak zapłaciłem, bo koszty odwołania były by dużo wyższe,
    nawet w przypadku jego wygrania.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 12. Data: 2011-09-23 13:39:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 12:45:24 +0200, WW <w...@v...pl> wrote:

    >Diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach.
    >Oczywiście że rozważyłem drogę sadową, bo druk nie spełnia wymogów prawa
    >administracyjnego. Jednak przyjazd do Kielc na jedna lub dwie rozprawy

    ale przecież to oni musieliby chyba wszcząć sprawę, ale zanim to
    zrobią - prawidłowo Cię wezwać do zapłaty.
    Powtórzę pytanie: kto Cię "ZAWIADOMIŁ-WEZWAŁ"?

  • 13. Data: 2011-09-23 13:42:11
    Od: WW <w...@v...pl>

    > ale przecież to oni musieliby chyba wszcząć sprawę, ale zanim to
    > zrobią - prawidłowo Cię wezwać do zapłaty.
    > Powtórzę pytanie: kto Cię "ZAWIADOMIŁ-WEZWAŁ"?

    Druczek znalazłem za wycieraczką.

  • 14. Data: 2011-09-23 14:01:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 13:42:11 +0200, WW <w...@v...pl> wrote:

    >Druczek znalazłem za wycieraczką.

    Miałem na myśli: czy ktoś (instytucja, przedsiębiorstwo) Cię wzywa,
    czy jest co całkowicie anonimowe?
    Bo może jakiś sprytny oszust za tym stoi, a nie
    <baczność>Władza<spocznij>?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2011-09-23 15:02:36
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Miałem na myśli: czy ktoś (instytucja, przedsiębiorstwo) Cię wzywa,
    > czy jest co całkowicie anonimowe?
    > Bo może jakiś sprytny oszust za tym stoi, a nie
    > <baczność>Władza<spocznij>?

    Raczej nie.
    Kwit ma numer konta a jak numer konta nie będzie się zgadzał z nazwa
    właściciela(wziętą z netu), to bank cofnie przelew.

  • 16. Data: 2011-09-23 15:16:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-23 15:02, WW pisze:

    > Raczej nie.
    > Kwit ma numer konta a jak numer konta nie będzie się zgadzał z nazwa
    > właściciela(wziętą z netu), to bank cofnie przelew.

    Aha, jasne, oczywiście...

    Jak będziesz przelewał fakturę za telefon Centertelowi i w nazwie
    odbiorcy wpiszesz Orange to też cofnie?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 17. Data: 2011-09-23 15:19:43
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 15:02:36 +0200, WW <w...@v...pl> wrote:

    >jak numer konta nie będzie się zgadzał z nazwa
    >właściciela(wziętą z netu), to bank cofnie przelew.

    nie każdy bank; chyba niewiele banków to sprawdza.

  • 18. Data: 2011-09-26 09:06:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-23, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > nie każdy bank; chyba niewiele banków to sprawdza.

    Jakikolwiek tak robi? Zwłaszcza przy takiej kwocie?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski