  • 1. Data: 2011-09-22 15:09:36
    Temat: Pytanie do kolegów z Kielc.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Jak się u Was płaci za parkowanie ?.
    Wczoraj postawiłem samochód na Paderewskiego i poszedłem szukać
    parkomatu. Jak wróciłem, to już za wycieraczką miałem mandat.
    Zapłaciłem go z bólem serca, ale jeszcze przynajmniej 2 razy muszę tam
    gdzieś stanąć i wole unikać dofinansowania SM.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2011-09-22 15:16:13
    Temat: Re: Pytanie do kolegów z Kielc.
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 22.09.2011 15:09, WW pisze:
    > Jak się u Was płaci za parkowanie ?.

    Ja może nie z Kielc, ale kupiłem stamtąd nie tak dawno temu auto i na
    wyposażeniu było kilka biletów parkingowych. Są to blankiety, które się
    kreśli długopisem/wyrywa dziurki odpowiadające dacie i godzinie.

    S.

  • 3. Data: 2011-09-22 15:22:27
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Jak się u Was płaci za parkowanie ?.

    W Kielcach nalezy kupic w kiosku bilet i zaznaczyc na nim czas postoju.
    Kioskow malo wiec nie miej do siebie pretensji ze nie znalazles parkomatu
    :-) Kiosk trafic rownie trudno :-)

  • 4. Data: 2011-09-22 16:13:30
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    CeSaR wrote:

    > W Kielcach nalezy kupic w kiosku bilet i zaznaczyc na nim czas
    > postoju. Kioskow malo wiec nie miej do siebie pretensji ze nie
    > znalazles parkomatu :-) Kiosk trafic rownie trudno :-)

    Dopercyzowując:
    Bilety parkingowe są na określony czas, i zaznaczasz początek
    parkowania.
    Jak potrzeba na dłużej zaparkować to się kupuje więcej biletów i
    zaznacza na kolejnych odpowiednio godzinę w której kończy się poprzedni.

    I koniecznie pilnować tego, bo non stop chodzą i sprawdzają - strefa
    płatnego parkowania jest mała i są wstanie sprawdzać często.

    Chwalili się że wyłapują ponad 70%...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2011-09-22 17:34:10
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-22 16:13, Massai pisze:
    > Chwalili się że wyłapują ponad 70%...

    Moze byc, w koncu nic innego do roboty nie maja

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2011-09-22 20:37:09
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-09-22 15:09, WW pisze:
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    mandat czy wezwanie do zapłaty?
    W Katowicach masz wezwanie do zapłaty. Idziesz z tym kwitem do
    parkingowego, płacisz tyle ile się na leży a wezwanie na chyba 50 pln
    trafia do kosza.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 7. Data: 2011-09-22 21:41:41
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Massai" <> napisał w wiadomości ...

    > Chwalili się że wyłapują ponad 70%...

    Skoro wiedzą ile nie wyłapali skoro to muszę też wiedzieć,
    którzy to więc ciekawe dlaczego ich nie wyłapali? :)

  • 8. Data: 2011-09-23 11:01:26
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tadeusz wrote:

    > Skoro wiedzą ile nie wyłapali skoro to muszę też wiedzieć,
    > którzy to więc ciekawe dlaczego ich nie wyłapali? :)

    Eee, no to raczej banalne. Wiedzą ile z grubsza samochodów parkuje,
    monitoring + statystyka - i wiedzą jakie są wpływy z biletów w skali
    np. roku.

    Czyli wiedzą mniej więcej ile brakuje - i wiedzą ile wystawili mandatów.
    Proste porównanie i cześć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2011-09-23 11:02:29
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-09-22 20:37, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > W Katowicach masz wezwanie do zapłaty. Idziesz z tym kwitem do
    > parkingowego, płacisz tyle ile się na leży a wezwanie na chyba 50 pln

    Dokładny tytuł owego druku brzmi "ZAWIADOMIENIE - WEZWANIE".
    Ciekawe, dlaczego dużymi literami ?.
    Co ciekawe, jest tam podana możliwość zapłacenia przelewem, ale na druku
    brak informacji niezbędnych do jego dokonania (brak adresu właściciela
    konta).

    Podsumowując, w dość zatłoczonym i nieznanym mieście, gdzie trwają dość
    duże prace drogowe, kierowca z innego miasta jest bez szans. Próbowałem
    przeczytać, zatrzymawszy się, tabliczkę pod znakiem, ale była pogięta a
    kierowca za mną wściekle trąbił.

    Życzę kolegom jak najszybszego końca tych remontów. :-)

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 10. Data: 2011-09-23 11:09:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 11:02:29 +0200, WW <w...@v...pl> wrote:

> [...]
    >Co ciekawe, jest tam podana możliwość zapłacenia przelewem, ale na druku
    >brak informacji niezbędnych do jego dokonania (brak adresu właściciela

    Ja bym olał.
    Poczekałbym na wezwanie uprawnionych organów lub na zapowiedź pozwu
    sądowego i dopiero wtedy bym rozważył zapłatę.
    A ktoś się podpisał pod tym?

    W sumie może by tak przygotować takie coś i wtykać w Łodzi samochodom
    bez "biletu" (oczywiście z numerem własnego rachunku)? :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski