  • 1. Data: 2011-03-31 13:45:06
    Temat: Pytanie do uzytkownikow Hiluxa, Navarry
    Od: "KS" <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    w sumie to chcialem zapytac, jak Wy dajecie rade tak duzymi samochodami w
    miescie, ale .... bardziej jednak interesuje mnie to, jak dlugo
    "przyzwyczajaliscie" sie do nowych gabarytow po przesiadce z osobowki ?

    I czy... po przejechaniu pick-upem ilus tam tysiecy kilometrow wolelibyscie
    jednak wrocic np. do jakiegos kombiaka ?

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-03-31 13:57:09
    Temat: Re: Pytanie do uzytkownikow Hiluxa, Navarry
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "KS" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > w sumie to chcialem zapytac, jak Wy dajecie rade tak duzymi samochodami w
    > miescie, ale .... bardziej jednak interesuje mnie to, jak dlugo
    > "przyzwyczajaliscie" sie do nowych gabarytow po przesiadce z osobowki ?

    Wozimy pickupem cement , cegły , rusztowania.
    Wygodniej się tym jeździ jak STARem

    Znajomy rolnik wozi tym świnie do skupu.i gnojowicę na pole.

    > I czy... po przejechaniu pick-upem ilus tam tysiecy kilometrow
    > wolelibyscie jednak wrocic np. do jakiegos kombiaka ?

    Do kombiaka szkoda pakować takie ciężary

    Jak ktoś kupił pickupa jako ciężarówkę podatkową to jego problem i nie jest
    mi go ani odrobinę żal. Niech ma problem z parkowaniem pod wieżowcem i
    otarciami parkingowymi innych

  • 3. Data: 2011-03-31 15:19:02
    Od: "KS" <c...@p...onet.pl>

    No, stary... blysnales...

  • 4. Data: 2011-03-31 16:42:55
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Wozimy pickupem cement , cegły , rusztowania.
    > Wygodniej się tym jeździ jak STARem

    Ale gorzej niż np. Transporterem czy Transitem z paką. Te są bardziej
    poręczne do tych celów.

    > Znajomy rolnik wozi tym świnie do skupu.i gnojowicę na pole.

    Mój znajomy (też rolnik) kupił Navarrę i czeka aż się leasing skończy bo
    jest do jego celów wogóle nie uzyteczny. Teraz kupi busa albo busa z paką.
    Za to lans jak jedzie do kościoła jest większy :)

    > Do kombiaka szkoda pakować takie ciężary

    Wręcz jest t onie możliwe

    Wógóle takie pikupy to ni przypioł ni przyłatał. Lapszy i tańszy jako auto
    użytkowe jest Fiat lyb Dacia w wewrsji pickup. Niżej podłoga chociaż
    mniejsza ładowność ale za to po połowę tańszy.

  • 5. Data: 2011-03-31 18:20:23
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wógóle takie pikupy to ni przypioł ni przyłatał. Lapszy i tańszy jako auto
    > użytkowe jest Fiat lyb Dacia w wewrsji pickup. Niżej podłoga chociaż
    > mniejsza ładowność ale za to po połowę tańszy.

    Jeżeli porusza się po drogach asfaltowych to na pewno "cywilny" samochód
    będzie lepszy. Dla mnie pickup to jest taki typ, który powienien głównie
    jeździć po drogach gruntowych i wtedy to ma sens - prześwit, 4x4 etc.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2011-03-31 19:56:41
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Marek P." <q...@a...pl> wrote in message

    > Mój znajomy (też rolnik) kupił Navarrę i czeka aż się leasing skończy bo
    > jest do jego celów wogóle nie uzyteczny. Teraz kupi busa albo busa z paką.
    > Za to lans jak jedzie do kościoła jest większy :)

    Lans pickupem. Po raz kolejny spotykam sie z takim stwierdzeniem. Ciekawi
    mnie skad sie to bierze, z jakiego powodu w Polsce samochod "na budowe" stal
    sie synonimem lansu? Amerykanskie filmy tak go rozreklamowaly? Macie jakies
    inne diagnozy? Przeciez w panstwach gdzie pickupy sa stosowane zgodnie z
    przeznaczeniem to taki sam "lans" jak lansowanie sie dostawczakiem w Polsce.
    Moze i dziala, ale na okreslona grupe zawodawa - robotnicy budowlani,
    rolnicy, hydraulicy itd. czyli ludzie wykorzystujacy taki samochod uzytkowo.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 7. Data: 2011-03-31 20:13:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 01 Apr 2011 03:56:41 +1000 osobnik zwany Iguan007
    wystukał:

    przepisy podatkowe

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-03-31 20:41:07
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

> [...]
    > samochód będzie lepszy. Dla mnie pickup to jest taki typ, który
    > powienien głównie jeździć po drogach gruntowych i wtedy to ma sens -

    Na każde pole, łąkę prowadzi droga gruntowa którą spokojnie dostawczakiem
    można przejechać. Czasami trzeba tylkoi opony zimowe założyć.
    Mój znajomy kiedyś miał żuka z oponami od terenówki i spokojnie sobie dawał
    radę.

  • 9. Data: 2011-04-01 02:14:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Iguan007

    > Lans pickupem. Po raz kolejny spotykam sie z takim stwierdzeniem.
    > Ciekawi mnie skad sie to bierze, z jakiego powodu w Polsce samochod "na
    > budowe" stal sie synonimem lansu?

    Wyglądem przypomina SUV-a, a jest jeszcze większy. I wystarczy B.

  • 10. Data: 2011-04-01 11:53:00
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > w sumie to chcialem zapytac, jak Wy dajecie rade tak duzymi samochodami w
    > miescie, ale .... bardziej jednak interesuje mnie to, jak dlugo
    > "przyzwyczajaliscie" sie do nowych gabarytow po przesiadce z osobowki ?
    Dla mnie bez różnicy. Metr dłuższe, czy krótsze auto mieści mi się właściwie w
    mieście tak samo. Trzeba tylko bardziej uważać na niskich parkingach podziemnych.

    > I czy... po przejechaniu pick-upem ilus tam tysiecy kilometrow wolelibyscie
    > jednak wrocic np. do jakiegos kombiaka ?
    Mamy w firmie kilkadziesiąt tych rolniczych aut. Były HiLux-y, Navary, NP300 i
    niezależnie od modelu jazda takim autem jest odbierana jako kara.
    Na początku był krótki okres zachłyśnięcia się lansem, ale minął błyskawicznie,
    kiedy okazało się, że to straszne padaki.
    Sam jeździłem dwa czy trzy lata i około 150kkm. Toyota i Nissanem tylko dlatego,
    że akurat budowałem dom i paka z ładownością tony i mieszczącej się palecie mi
    się przydawała. W terenie jeździ to jak SUV, kręgosłup wysiada (jeden kolega
    jeżdżący prawie 10kkm. miesięcznie wylądował w szpitalu).
    Tylko do wożenia cegieł albo buraków.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl