  • 1. Data: 2011-03-31 09:35:22
    Temat: Re: co wy z tymi telefonami??
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "jedrus" <j...@w...btx.pl> napisał w wiadomości
    news:in1645$k6j$1@mx1.internetia.pl...
    > No to nalezy wspopmniec tez kolejnem podziale zmotoryzowanych czyli o
    > newsie dot. "walenia osbowych przez TIRy bo sa ponizej nog" czy jakos tak.
    > Lewarek w zadek instruktorom od uczenia jazdy przyszlych TIRowcuuufff

    Zastanów się po wielokroć. Może dojdziesz do wniosku, że to jest słuszne.
    Innymi słowy wyobraź sobie scenkę rodzajową
    Jedziesz rowerem, albo idziesz piechotą.
    Po drugiej stronie jezdni, jakiś szybki bezpiecznie jeżdżący japiszon w
    swoim bolidzie zajeżdża drogę cysternie z benzyną.
    Szofer cysterny hamuje, by nie zmiażdżyć osobówki. Ciągnik zwalnia, cysterna
    się obraca, zmiatając ciebie, inne auta, powodując pożar okolicy. Zginęło
    kilkudziesięciu, zamiast jednego idioty. Normalny kapelusznik wie, ze z
    TIRem nie wygra i nie idzie na ryzyko. Ryzykantom dajemy szanse. Albo im się
    uda albo nie.Ich wybór. Nie żałujemy ich.

  • 2. Data: 2011-03-31 09:42:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ".sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości news:

    >Normalny kapelusznik wie, ze z TIRem nie wygra i nie idzie na ryzyko.

    Mylisz pojęcia - po pierwsze kapelusznik nie jest normalny, po drugie nie
    musi iść na ryzyko, żeby zajechać drogę TIR-owi, jeśli się tak zdarzy to z
    powodu jego sieroctwa umysłowo-drogowego.

    W ogóle świadome decyzje na drodze i kapelusznik - to nie chodzi w parze,
    więc nie wciskaj kitu.

  • 3. Data: 2011-03-31 10:34:19
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2011-03-31 09:35, .sp pisze:

    > Zastanów się po wielokroć. Może dojdziesz do wniosku, że to jest słuszne.
    [...]

    Bredzisz cos. To tak jakby w szkole uczyli:
    Jak chcesz "skroic" nowa komorke uderzaj do babci/dziadka, bo
    mlodszy/silniejszy moze sie postawic.

    --
    jedrus
    Dopisz się -->> http://wolyn.btx.pl/do-posa-marka-rzsy.html

  • 4. Data: 2011-03-31 11:09:16
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Zastanów się po wielokroć. Może dojdziesz do wniosku, że to jest słuszne.
    > Innymi słowy wyobraź sobie scenkę rodzajową
    > Jedziesz rowerem - szybki bezpiecznie jeżdżący japiszon- zajeżdża drogę
    cysternie z benzyną.
    > Szofer cysterny ... zmiatając ciebie Zginęło ... jednego idioty. Nie
    żałujemy ich.

    Nawet nie musiałem nic pisać :-)
    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 5. Data: 2011-03-31 14:15:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-31 09:42, Cavallino pisze:

> [...]
    > zdarzy to z powodu jego sieroctwa umysłowo-drogowego.
    >
    > W ogóle świadome decyzje na drodze i kapelusznik - to nie chodzi w

    Warto jeszcze zwrócić uwagę, że gdyby nie tan kapelusznik co jedzie
    "wolno i bezpiecznie" - w wyniku czego blokuje drogę, zmusza do
    wyprzedzania wszystkich, nie tylko tych w bolidach. Ale również dziadka
    w 20letniej renówce wyposażonej w 80KM z całą rodziną na pokładzie.

    Przypuszczam, że nigdy się nie doczekam, czasów gdy policja będzie
    wlepiać mandaty za blokowanie dróg.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 6. Data: 2011-03-31 20:17:10
    Od: JaTy z SKMK <J...@a...pl>

    W dniu 2011-03-31 14:15, Arek pisze:

    > Przypuszczam, że nigdy się nie doczekam, czasów gdy policja będzie
    > wlepiać mandaty za blokowanie dróg.

    podaj przepis który mówi o tym, że za jazdę z szybkością 40 km/godz
    można "wlepić" mandat?
    Nie można tego nawet zrobić przy takiej jeździe zrobić na autostradzie
    (jeśli o czymś nie wiem - to właśnie tam i tylko tam obowiązuje
    minimalna prędkość i to właśnie te 40 km/godz).

    A pojęcie blokowania drogi nie odnosi się w żadnym przypadku do samej
    tylko prędkości (po za autostradami) a dotyczy innych sytuacji np.:
    wałkowana na tym forum sprawa "suwaka", blokowanie lewego pasa ruchu,
    nie umożliwienie a wręcz blokowanie możliwości wyprzedzenia,
    "postawienie" samochodu w sposób ograniczający widoczność - ilu to panów
    kierowców wie, że postawienie samochodu w obrębie skrzyżowania (nawet na
    chodniku) ogranicza widoczność do tego stopnia, że aby włączyć się do
    ruchu to trzeba wystawić "nos" do połowy jezdni aby dostrzec tego, który
    ma pierwszeństwo - czy to nie jest blokowanie ruchu?
    A tak przy okazji mamy tu do czynienia z dwoma pojęciami 1) blokowanie
    ruchu (sprawa płynności poruszania się) nie ważne z jaką prędkością
    jedzie "blokujący" oraz 2) blokowanie drogi - ale to na dalszą "dyskusję"

    JaTy

  • 7. Data: 2011-03-31 22:32:31
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    W dniu 2011-03-31 20:17, JaTy z SKMK pisze:
    > podaj przepis który mówi o tym, że za jazdę z szybkością 40 km/godz
    > można "wlepić" mandat?

    w stosownych okolicznościach PORD art. 19 ust. 2 pkt 1

    > (jeśli o czymś nie wiem - to właśnie tam i tylko tam obowiązuje
    > minimalna prędkość i to właśnie te 40 km/godz).

    Nie wiesz- nie istnieje wskazana ustawowo konkretna minimalna prędkość
    wymagana na autostradzie.

    --
    pozdrawiam
    Paweł Olaszek

  • 8. Data: 2011-03-31 23:54:08
    Od: JaTy z SKMK <J...@a...pl>

    W dniu 2011-03-31 22:32, Paweł Olaszek pisze:

    > Nie wiesz- nie istnieje wskazana ustawowo konkretna minimalna prędkość
    > wymagana na autostradzie.

    to po co są znaki C-14 i C-15?

    JaTy

  • 9. Data: 2011-04-01 09:26:56
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-31 23:54, JaTy z SKMK pisze:

    > to po co są znaki C-14 i C-15?

    Właśnie po to, aby w konkretnych miejscach ustanowić tą (nieustanowioną
    ustawą) minimalną prędkość.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2011-04-01 17:57:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" in1r9h$gjp$...@i...gazeta.pl

    > Przypuszczam, że nigdy się nie doczekam, czasów gdy
    > policja będzie wlepiać mandaty za blokowanie dróg.

    Zaparkuj tam, gdzie nie wolno parkować. :)
    Albo wjedź ciągnikiem rolniczym na autostradę. :)

    Ja, choć rzadko jadę bez przekraczania dozwolonej
    szybkości, nie narzekam na zawalidrogi. :) Jedzie
    ktoś powoli tam, gdzie nie ma nakazu jazdy z szybkością
    nie mniejszą niż jakaś minimalna -- jego sprawa. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'