  • 1. Data: 2011-03-30 23:01:01
    Temat: Re: Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 13:13:50 -0500, witek napisał(a):

    > UWaga jest akurat bardzo słuszna, tylko może źle sformułowana.
    > Po prostu trzeba przed kupieniem pytac pytac i jeszcze raz pytac czego
    > ubezpieczenie nie obejmuje, zeby potem nie byc zdziwionym.

    Tylko jest problem, kto odpowie na pytanie: czego nie obejmuje polisa?

    Trzeba przeczytać OWU, zastanowić się jakie przypadki mogą się zdarzyć.

    Pamietam jak kiedyś czytałem OWU chyba Hestii (głowy nie daję nie wiem jak
    jest teraz) że w jednym z wariantów AC przysługuje samochód zastepczy na 7
    dni ale pod warunkiem że szkoda uniemożliwiająca poruszanie się samochodem
    zdarzyła się dalej niż 50 km w lini prostej od miejsca zamieszkania.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 2. Data: 2011-03-30 23:05:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > dni ale pod warunkiem że szkoda uniemożliwiająca poruszanie się samochodem
    > zdarzyła się dalej niż 50 km w lini prostej od miejsca zamieszkania.

    W tanich lub darmowych assistance tak jest najczęściej.
    Dlatego też najlepiej asistance brać od producenta pojazdu - raz, że wtedy
    jest za darmo, dwa, że jest pełniejsze niż te zapchajdziury przy AC.

  • 3. Data: 2011-04-02 21:52:12
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 23:05:25 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W tanich lub darmowych assistance tak jest najczęściej.
    > Dlatego też najlepiej asistance brać od producenta pojazdu - raz, że wtedy
    > jest za darmo, dwa, że jest pełniejsze niż te zapchajdziury przy AC.

    Asistance producenta nie działa w przypadku kolizji z twojej winy.

  • 4. Data: 2011-04-03 13:42:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Asistance producenta nie działa w przypadku kolizji z twojej winy.

    Pierwsze słyszę.
    Można prosić o jakiś link?