  • 1. Data: 2009-01-04 19:34:21
    Temat: Pytanie o Pentax IstD - kto go ma?
    Od: saymon <a...@...tresci>

    Witam

    Chciałem zapytać się o pewien szczegół aparatu Pentax IstD.
    Poszukuję aparatu do seryjnych zdjęć nocnych i mój wybór wstępnie
    padł na tego właśnie Pentaxa. Chciał bym poprosićo małą pomoc:
    Czy ktoś z Was mógł by wykonać dla mnie mały test?

    1. Chciał bym znać jaki jest czas zapisu zdjęcia na kartę
    po zamknięciu migawki przy:
    rozdzielczość 1152 x 768
    JPEG
    czułość 1600
    czas naświetlania około 10 sekund
    przysłona maksymalnie otwarta
    redukcja szumów wyłączona
    obiektyw zasłonięty lub skierowany na nocne niebo lub w ciemny pokój

    2. Czy przy takich samych ustawieniach (czas naświetlania zmniejszony
    do 2 sek.) i nastawieniu zdjęć seryjnych aparat może wykonywać
    zdjęcia "w nieskończoność" przy stale naciśniętym spuście? niektóre
    z aparatów "zatykają się" po około 8 - 20 zdjęciach i trzeba dać im
    kilkanaście sekumd na przepisanie danych z bufora na kartę...

    Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za kłopot

    szymon zawijas stopptak.com.pl