  • 1. Data: 2009-01-04 16:34:34
    Temat: Komisy w Warszawie
    Od: kugel <s...@s...pl>

    Podpowiedzcie , gdzie w Warszawie są komisy ze sprzętem foto (obiektywy)??

    kugel

  • 2. Data: 2009-01-04 17:03:17
    Temat: Re: Komisy w Warszawie
    Od: Sawi <s...@l...atzc.op>

    kugel pisze:
    > Podpowiedzcie , gdzie w Warszawie są komisy ze sprzętem foto (obiektywy)??

    Jest cos na Swietokrzyskiej - blizej Nowego Swiatu. Jest tuz przy pl.
    Politechniki, a kiedys byl - nie jestem pewien czy nadal jest - w
    pawilonach przy Rivierze - tych wzdluz trasy, naprzeciw BTFoto, ktore
    zreszta kiedys tez prowadzilo komis, nie wiem jak teraz (jakies 1.5 roku
    temu mieli jeszcze).

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 3. Data: 2009-01-04 17:21:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Sawi pisze:
> [...]
    > pawilonach przy Rivierze - tych wzdluz trasy, naprzeciw BTFoto, ktore
    > zreszta kiedys tez prowadzilo komis, nie wiem jak teraz (jakies 1.5 roku

    BTFoto sprzedaje na allegro. Nie wiem, jakie ceny mają na Allegro, ale w
    komisie mają dość drogo, ale przynajmniej można obejrzeć i potestować.
    Przed kupnem warto sprawdzić ceny w necie, bo niektóre rzeczy ( jeśli
    nie sporo) mają dużo drożej.
    Naprzeciwko był kiedyś sklep z komisem, nazywał się Magnum, żaluzja
    antywłamaniowa chyba nadal ma na sobie tę nazwę, ale teraz jest tam inny
    sklep foto z samym nowym sprzętem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-01-04 18:17:10
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    kugel pisze:
    > Podpowiedzcie , gdzie w Warszawie są komisy ze sprzętem foto (obiektywy)??

    Giełda! :)
    Tam najlepiej :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 5. Data: 2009-01-04 18:43:00
    Od: Sawi <s...@l...atzc.op>

    dominik pisze:
    > Giełda! :)
    > Tam najlepiej :)

    Oj zdaje sie, ze albo od dawna nie wiesz jak gielda w stodole
    wyglada (bo chyba o niej mowisz), albo emotki pomyliles i
    powinno byc ";)"
    Zreszta szukanie obiektywu w komisie tez jest dzis juz
    IMHO dziwnym pomyslem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi

  • 6. Data: 2009-01-04 18:45:59
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Sawi pisze:
> [...]
    > powinno byc ";)"
    > Zreszta szukanie obiektywu w komisie tez jest dzis juz

    Wiem, że do świetności dawnych dni jej brakuje, ale jest lepiej niż
    właśnie po komisach.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_