  • 1. Data: 2009-05-25 11:35:34
    Temat: Pytanie o kanały RSS
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Prosiłbym Was o przybliżenie mi kwestii prawnych związanych z osadzaniem
    informacji z kanałów RSS na sewrisach internetowych. Czy jeśli portal np.
    waluty.com udostępnia kanał RSS z kursami walut to czy mogę bezpłatnie te
    informacje wykorzystwać na własnej stronie WWW bez wnoszenia komuś opłat?

    Przy okazji, czy moglibyście polecić wiarygodne kanały dotyczące:
    - kursów walut
    - kursach na giełdzie (jak onet.pl)
    - kursach surowców (stal, węgiel i ropa)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-06-21 23:08:20
    Temat: Re: Pytanie o kanały RSS
    Od: "Tash" <t...@o...pl>

    Niestety umieszczanie informacji z innych stron przez kanały rss jest
    nielegalne. Duża część zaplecza wielu pozycjonerów zawiera content z
    czytników rss i to niestety kradzież. Ale jest kilka serwisów udostępniające
    informacje, które możesz dynamicznie publikować, niestety zawsze z adresem
    lub logo serwisu.
    http://nomar.boo.pl
    http://montaz-instalacji-gazowych.pl