  • 1. Data: 2009-05-23 15:47:15
    Temat: wartościpól formularza
    Od: j...@p...onet.pl

    Dzień dobry,
    Mam małe doświadczenie w programowaniu webowym.
    Robię witrynę internetową w której mam na stronie index.php wprowadzania pewnego
    ogłoszenia i przycisk wydruku ogłoszenia (print_announcement.php). W tej chwili
    zaimplementowałem to tak, że przycisk submituje formularz przekazując dane do
    strony print_announcement.php. Niestety przy powracaniu na stronę index.php
    (przez naciśnięcie przycisku Back przeglądarki) tracona jest treść pól w
    formularzu ogłoszenia (tzn. są puste).
    Jak zapewnić pozostanie wartości pól?

    PS. Pytanie zadawałem na grupie pl.comp.serverside ale pomysł użycia SESSION
    jest zły (cacheowanie).

  • 2. Data: 2009-05-23 16:59:05
    Temat: Re: wartościpól formularza
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    j...@p...onet.pl pisze:
    > Niestety przy powracaniu na stronę index.php
    > (przez naciśnięcie przycisku Back przeglądarki) tracona jest treść pól w
    > formularzu ogłoszenia (tzn. są puste).
    > Jak zapewnić pozostanie wartości pól?

    Korzystać z lepszej przeglądarki.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2009-05-23 17:33:29
    Od: j...@p...onet.pl

    > Korzystać z lepszej przeglądarki.

    Rozumiem wiec, ze Opera to dobra przegladarka, a IE i FireFox to zle przegladarki.
    Czy nie da sie tego efektu jakos oprogramowac?

  • 4. Data: 2009-05-23 17:56:35
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sat, 23 May 2009 18:33:29 +0100, <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Rozumiem wiec, ze Opera to dobra przegladarka, a IE i FireFox to zle
    > przegladarki.
    > Czy nie da sie tego efektu jakos oprogramowac?

    Możesz próbować nie psuć cache, żeby pomóc przeglądarkom, które wbrew zaleceniom HTTP
    nie odróżniają cache od historii.

    Na przykład jeśli używasz PHP, to koniecznie wyłącz session limiter, bo to syf jakich
    mało.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 5. Data: 2009-05-26 09:50:23
    Od: j...@p...onet.pl

    A jakbu wyłączyć cacheowanie (meta) i jednak użyć SESSION do przechowywania
    wartości?