  • 1. Data: 2009-03-29 19:25:54
    Temat: Pytanie o podłączenie 2 monitorów
    Od: "Kenjiro" <k...@s...pl>

    Witam

    Mam w tej chwili LCD 19" pod GTX-em 280. W związku z tym, że pracuję na
    wielu otwartych oknach, wpadłem na pomysł, by kupić drugi monitor, być może
    panoramiczny.
    Jako że nigdy nie miałem do czynienia z podłączonymi 2 monitorami, mam takie
    pytania:
    - czy to, że drugi monitor będzie np większy i będzie miał inną
    rozdzielczość niż monitor główny, nie ma żadnego znaczenia?
    - zastanawiam się, jak wygląda następująca sytuacja - jeśli uruchomię np
    grę, która działa na monitorze głównym, to mogę na dodatkowym mieć np
    przeciągnięte okienko gg i obserwować, czy ktoś do mnie pisze? Czy wówczas
    przełączenie się na to gg na drugim monitorze wymaga mimo wszystko
    "alt-tabowania"?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2009-03-29 19:33:30
    Temat: Re: Pytanie o podłączenie 2 monitorów
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > - czy to, że drugi monitor będzie np większy i będzie miał inną
    > rozdzielczość niż monitor główny, nie ma żadnego znaczenia?

    bez znaczenia.
    poprostu inna rozdzielczosc dla jednego a inna dla drugiego.

> [...]
    > przeciągnięte okienko gg i obserwować, czy ktoś do mnie pisze? Czy wówczas
    > przełączenie się na to gg na drugim monitorze wymaga mimo wszystko

    heh
    zaskoczylo mnie twoje pytanie bo nigdy czegos takiego nie probowalem ;)
    ciekawe:)

    ja korzystam w pracy z dwoch ekranow(notebook+monitor) i nie wyobrazam sobie
    juz pracy na jednym ekranie :)
    polecam takie rozwiazanie bo jest super wygodne

    --
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2009-03-30 07:08:34
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

> [...]
    > przeciągnięte okienko gg i obserwować, czy ktoś do mnie pisze? Czy wówczas
    > przełączenie się na to gg na drugim monitorze wymaga mimo wszystko

    Nie będzie żadnego problemu z różnymi rozdzielczościami.
    Można podglądać na drugim ekranie inne programy, np. GG.

    MN