  • 1. Data: 2009-03-29 12:12:25
    Temat: Monitory Gateway
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy ktoś ma lub korzysta w tego monitora
    [http://proline.pl/sklep.php?prodid=GATEWAY+SPVA+248
    5 ]] proszę o opinie
    i nim

  • 2. Data: 2009-03-30 06:39:28
    Temat: Re: Monitory Gateway
    Od: Grooveman <g...@p...onet.pl>

    Gupik pisze:
    > czy ktoś ma lub korzysta w tego monitora
    > [http://proline.pl/sklep.php?prodid=GATEWAY+SPVA+248
    5 ]] proszę o opinie
    > i nim

    Tych nie znam. I nie chcę znać. Unikaj tej marki. Wpuściłem dwóch
    klientów w te monitory i mam z nimi same problemy. W sumie na 8 sztuk
    połowa (!) w pierwszym roku padła, z czego jeden aż dwa razy (!). Serwis
    do bani - żeby wysłać trzeba znać nr umowy kurierskiej, ale nie ma jak
    się tego dowiedzieć. Bo nikt nie odbiera telefonów u dystrybutora! Wiec
    wysyłasz monitory na własny koszt.

    Pozdro
    Groover

  • 3. Data: 2009-03-30 08:22:21
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2009 14:12:25 +0200, Gupik napisał(a):

    > czy ktoś ma lub korzysta w tego monitora
    > [http://proline.pl/sklep.php?prodid=GATEWAY+SPVA+248
    5 ]] proszę o opinie
    > i nim

    Od 1,5 roku. Widziałem lepsze. Ale nie w tej cenie. Do obróbki grafiki
    średnio się nadaje (brak regulacji podświetlania). Do gier i do filmów
    znakomity. Dobra czerń, wyśmienite kąty, niezłe (jak na S-PVA) czasy
    reakcji.

  • 4. Data: 2009-03-30 08:31:07
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Zastanawiałem się nad nim przez pewien czas. Ale okazało się że
    wszystkie monitory jakie są dostępne to używki ściągnięte ze stanów.
    Jest ich trochę też na Allegro posortowane według zniszczeń. We
    wrocławiu miałem okazję oglądać tego Gateway. W cenie 1000zł Jakość OK
    obraz miał naprawdę ładne barwy i brałbym go gdyby właśnie nie ta
    gwarancja. Dopłaciłem 100 zł i kupiłem Samsunga, też z pivotem ale bez
    takiej ilości wejść jak w gateway.

    A tak przy okazji jest ktoś kto wie jak uruchomić tryb pivot razem z
    akceleracją sprzętową? Nie chce mi się pisać tego drugi raz, tutaj link
    do mojego posta na forum chipa: http://www.tinyurl.pl?0W6ESg00

    "Mam kartę GF Palit 8600 GT 256MB RAM. Pracuje z monitorem 24'' w
    natywnej rozdzielczości 1920x1200. W tej rozdziałce wszystko jest OK.
    Monitor obsługuje PIVOT i po przekręceniu go o 90 stopni, zmienia
    automatycznie rozdzielczość na 1200x1920. I tutaj zaczynają się schody.
    Karta w tym trybie strasznie spowalnia, widać jak obraz na monitorze
    buduje się z bloków od lewej krawędzi monitora do prawej. Przewijanie
    strony www powoduje wolne rysowanie (odświeżanie) się obrazu. Sterowniki
    do karty są oczywiście najnowsze. Najwyraźniej w trybie PIVOT wyłącza
    się sprzętowa akceleracja. Teraz pytanie, ponieważ sprawdzałem
    ustawienia w panelu nvidia, ale nie ma tam żadnej opcji która była by
    użyteczna, Czy wie ktoś z was jak można rozwiązać ten problem? Pisałem
    już bezpośrednio do supportu nvidii ale nie dostałem od nich żadnej
    odpowiedzi."

  • 5. Data: 2009-03-30 16:00:16
    Od: "Paw" <...@h...ru>

    "... Czy wie ktoś z was jak można rozwiązać ten problem? Pisałem
    już bezpośrednio do supportu nvidii ale nie dostałem od nich żadnej
    odpowiedzi."

    to normalka, te "bloki" to rwanie ekranu, przy normalnym ułożeniu rwanie
    występuje w poziomie i jest mało widoczne, przy pionowym każde przewijanie
    strony powoduje takie rwanie

    winny jest przede wszystkim system (XP) który nie wyswietla obrazu z
    synchronizancją pionową...