  • 1. Data: 2009-03-29 19:14:00
    Temat: Jaki tani laser: Samsung ML-1640, HP P1005, Xeroc Pharser 3117???
    Od: "Dziobak" <d...@t...pl.VALIDATE>

    Mam dość atramentówek - chcę kupić tani laser,
    z tanią eksploatacją?

    Który z tych:
    Samsung ML-1640, HP P1005, Xeroc Pharser 3117

    A może jakiś lepszy polecicie? (Używki u mnie nie wchodzą w grę)

  • 2. Data: 2009-03-29 19:21:24
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dziobak" napisał w wiadomości
    (...)
    A może jakiś lepszy polecicie? (Używki u mnie nie wchodzą w grę)

    Od ponad roku uzywam Lexmarka E120N (N-wersja sieciowa), chodzi bez
    problemów, szybki wydruk i co ważne juz 2 razy wymieniałem w nim toner
    poprzez dosypywanie (kupiony na allegro). Może wiec warto rozważyć.

    T.

  • 3. Data: 2009-03-30 06:08:03
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 29-03-2009 o 21:14:00 Dziobak <d...@t...pl.validate>
    napisał(a):

> [...]
    > Samsung ML-1640, HP P1005, Xeroc Pharser 3117
    >
    > A może jakiś lepszy polecicie? (Używki u mnie nie wchodzą w grę)

    Z tych trzech to Xerox.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2009-03-30 19:16:00
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w
    wiadomości news:op.urlcnpy18woxnu@organ-5...

    > Z tych trzech to Xerox.

    Xerox to Samsung!

  • 5. Data: 2009-03-31 05:43:29
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 30-03-2009 o 21:16:00 MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > Xerox to Samsung!

    A czy ja mówię, że nie?
    Tyle że akurat ten model to odpowiednik Samsunga 2010 - zbierającego
    całkiem dobre opinie w odróżnieniu od 1640.
    Może to ze względu na koszty eksploatacji?

    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2009-04-08 17:50:41
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 29 marca 2009 (21:14:00) napisano:

> [...]
    > Samsung ML-1640, HP P1005, Xeroc Pharser 3117
    > A może jakiś lepszy polecicie? (Używki u mnie nie wchodzą w grę)

    Tych modeli nie znam. Miałem do czynienia z jakąś Minoltą (teraz nie
    pamiętam modelu) i z Xerox Phaser 6110 - i po doświadczeniach z nimi
    powiem tylko: nigdy więcej kolorowych laserów.

    Atramentówki (pomijając modele najmniejsze) wcale nie są droższe
    w eksploatacji, dają ładniejsze wydruki i wydaje mi się, że są
    mniej awaryjne... Choć na to ostatnie nie mam dowodów.

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

  • 7. Data: 2009-04-15 16:47:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No to taki, w którym osobno wymienia się toner, a osobno beben - żadnych kartridż'ów.
    No chyba, ze masz blisko jakiś serwis napełniający.
    JaC

    -----