  • 1. Data: 2005-12-21 09:29:46
    Temat: Sciema TEPS-y neostrada
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    TEPSA kradnie pieniądze w biały dzień.
    Wczoraj otrzymałem do zaplacenia ~220 brutto za zmianę neostrady z 512 na
    256.

    Ciekawostką jest fakt ze oplata obowiazuje również po zakonczeniu umowy na
    12 miesiecy.
    Mój przypadek wygladal nastepujaco:

    Mialem 512 - zakonczyła mi sie 12 miesieczna umowa na czas okreslony, wiec
    TEPSA przyslala mi wiekszy rachunek (bo jak wiadomo na czas nieokreslony
    jest drozej).
    Poszedlem do telepunktu zeby podpisac nowa umowe na 12 miesiecy. Tym razem
    wybralem neo 256.

    I tu skucha - 220 zl haraczu. Zero informacji o tym w telepunkcie.

    A wystarczylo zrezygnowac i podpiac od nowa i nie było by oplaty.
    Ale teraz to sobie mozna - bierzcie wszystko z telepunktu na pismie - ze
    jest bezplatne.

    Jestem zbulwersowany az takim zlodziejstwem.

    --
    OGONek~

  • 2. Data: 2005-12-21 10:38:39
    Temat: Re: Sciema TEPS-y neostrada
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Wed, 21 Dec 2005 10:29:46 +0100
    From: OGONek~
    > TEPSA kradnie pieniądze w biały dzień.
    [...]

    pl.pregierz jest piętro wyżej.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 3. Data: 2005-12-21 11:37:36
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Dominik 'Rathann' Mierzejewski"

    > pl.pregierz jest piętro wyżej.

    Celem było ostrzeżenie przed takim procederem a nie piętnowanie.

    --
    OGONek~

  • 4. Data: 2005-12-21 17:24:43
    Od: Yerzyq <w...@l...pbz>

    OGONek~ napisał(a):
    > Użytkownik "Dominik 'Rathann' Mierzejewski"

    > Celem było ostrzeżenie przed takim procederem a nie piętnowanie.

    a przed czym tu ostrzegac? przeciez wszystko jasno opisane jest w
    regulaminie i cenniku, jak sie nie zapoznales to zaplacviles frycowe

    --
    Yerzyq

  • 5. Data: 2005-12-21 21:49:42
    Od: "Paweł F. Rożenek" <s...@b...net>

    > a przed czym tu ostrzegac? przeciez wszystko jasno opisane jest w
    > regulaminie i cenniku, jak sie nie zapoznales to zaplacviles frycowe

    Regulamin normalnej firmy powinien być napisany tak, aby wyeliminować takie
    frycowe.

    Pozdrawiam

    Paweł F. Rożenek

  • 6. Data: 2005-12-21 22:12:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Paweł F. Rożenek napisał(a):

    > Regulamin normalnej firmy powinien być napisany tak, aby wyeliminować takie
    > frycowe.

    1. Celem działania normalnej firmy jest zysk, a nie pisanie regulaminów.
    2. Trzeba zawsze czytać to, co sie podpisuje. Żadna firma i żaden system
    prawny nie zwalnia z obowiązku myślenia
    3. Nie zawsze rozwiązanie najprostsze jest rozwiązaniem optymalnym kosztowo.

    M.

  • 7. Data: 2005-12-22 07:04:09
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w

> [...]
    > firma i żaden system prawny nie zwalnia z obowiązku myślenia
    > 3. Nie zawsze rozwiązanie najprostsze jest rozwiązaniem optymalnym

    W umowie nic nie ma napisane że to migracja - więc jak to miałem skorelować
    z regulaminem?
    Normalny człowiek przeczytawszy regulamin i myśląc trzeźwo koreluje tą
    opłatę z okresem 12 miesięcznym kiedy obowiązuje lojalka. W życiu nie wpadł
    bym na to że to tak działa. Zresztą zapytałem w telepuncie o oplaty i
    uzyskalem odpowiedz ze zadnych nie ma. Po prostu byłem pewien ze podpisuje
    normalną kolejna umowę.
    To zwykła złodziejska pułapka.

    Stąd ten post ku przestrodze.

    OGONek~

  • 8. Data: 2005-12-22 07:09:19
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 22.12.2005 OGONek~ <s...@w...krajow.p#^&*> napisał/a:
    > Normalny człowiek przeczytawszy regulamin i myśląc trzeźwo koreluje tą
    > opłatę z okresem 12 miesięcznym kiedy obowiązuje lojalka. W życiu nie wpadł
    "Zmiana opcji usługi neostrada tp na opcję o niższej szybkości
    transmisji"

    Gdzie Ty tu coś o 12 miesiącach widzisz?

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 9. Data: 2005-12-22 08:14:07
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Dariusz Sznajder" <d...@b...tu.kielce.pl> napisał w

    > "Zmiana opcji usługi neostrada tp na opcję o niższej szybkości
    > transmisji"
    > Gdzie Ty tu coś o 12 miesiącach widzisz?

    Ponieważ jest to nielogiczne. Po 12 miesiacach mozesz rozwiazac umowe bez
    opłat to logiczne wydaje sie się że podpisując _nową_ umowę na 12 miesięcy
    nie poniesiesz zadnych opłat.

    Proponuje EOT żeby nie było flame-a

    Chodziło mi tylko o poinformowanie szerszego grona żeby się na ten kruczek
    nie złapali.

    --
    OGONek~

    ps. Gdzie w nowej umowie mam napisane że coś zmieniam? Umowa brzmi: "
    ...umowa o świadczenie usługi neostrada TP na okres 12 miesiecy z predkością
    ...." Z niej nie wynika ze ja cos zmieniam :(

  • 10. Data: 2005-12-22 08:42:35
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    OGONek~ <s...@w...krajow.p#^&*@.sie> wrote:

    > Chodziło mi tylko o poinformowanie szerszego grona żeby się na ten
    > kruczek nie złapali.

    to trzeba było tak od razu, zamiast ,,TEPSA kradnie pieniądze w biały
    dzień'' i ,,haraczu''. a nie brnąć.

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl