    From: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: [QT4] Minutnik - jaki widget?
    Date: Thu, 30 Apr 2009 11:40:50 +0200

    Witam wszystkich

    Chcialem zrobic programik ktory by mi pokazywal jakies okienko po
    okreslonym czasie i napotkalem na jeden problem, ktorego nie wiem jak
    obejsc.
    Mam widget QDateTimeEdit i format tego widgetu ustawiony na "dzien
    godzina:minuta:sekunda". O ile z godzina, minuta i sekunda niema
    problemu, to z polem dzien jest problem, poniewaz nieda sie tam ustawic
    wartosci zero. Czy da sie tam jakos wstawic wartosc zero(probowalem
    ustawiac wartosc minimalna, ale to nic nie daje, albo ja robie cos nie
    tak). Jesli sie nieda, to poleccie mi jakis inny widget ktory by to
    umozliwial.