  • 1. Data: 2009-04-30 09:40:50
    Temat: [QT4] Minutnik - jaki widget?
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Chcialem zrobic programik ktory by mi pokazywal jakies okienko po
    okreslonym czasie i napotkalem na jeden problem, ktorego nie wiem jak
    obejsc.
    Mam widget QDateTimeEdit i format tego widgetu ustawiony na "dzien
    godzina:minuta:sekunda". O ile z godzina, minuta i sekunda niema
    problemu, to z polem dzien jest problem, poniewaz nieda sie tam ustawic
    wartosci zero. Czy da sie tam jakos wstawic wartosc zero(probowalem
    ustawiac wartosc minimalna, ale to nic nie daje, albo ja robie cos nie
    tak). Jesli sie nieda, to poleccie mi jakis inny widget ktory by to
    umozliwial.

  • 2. Data: 2009-04-30 17:08:20
    Temat: Re: [QT4] Minutnik - jaki widget?
    Od: Sulsa <s...@d...me>

    a nie wystarczy ci co jakis czas sprawdzac jaka jest data za pomoca i
    jak jest odpowiednia to odpalic kod, ktory sobie rzyczysz?

  • 3. Data: 2009-04-30 20:59:50
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Sulsa wrote:
    > a nie wystarczy ci co jakis czas sprawdzac jaka jest data za pomoca i
    > jak jest odpowiednia to odpalic kod, ktory sobie rzyczysz?
    Moze i mozna by, ale ja chcialbym widziec ile zostalo czasu, a poza tym,
    chcialbym sie poduczyc tej biblioteki i nie chce omijac problemow, tylko
    je rozwiazac.
    Na razie mysle zrobic dodatkowy widget bazujacy na QSpinBox,, tylko nie
    wiem, czy dam rade, bo nie bawilem sie tym jeszcze.

  • 4. Data: 2009-05-01 07:30:21
    Od: Kicer <...@...c>

    Paweł wrote:

    > Witam wszystkich
    >
    > Chcialem zrobic programik ktory by mi pokazywal jakies okienko po
    > okreslonym czasie i napotkalem na jeden problem, ktorego nie wiem jak
    > obejsc.

    moze QTimer wystarczy ?

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 5. Data: 2009-05-09 14:48:52
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Kicer wrote:

    > moze QTimer wystarczy ?

    A mozesz mi powiedziec jak to mozna zrobic, bo z tego co zozumialem z
    dokumentacji, to ta klasa dostarcza tylko timery, ktore po uplynieciu
    okreslonego czasu wykonaja jakies operacje. Niestety, ale nic nie
    wyczytalem, co by swiadczylo o tym, ze ma to jakis zwiazek z widgetem
    ktory wyswietlalby ten timer.

  • 6. Data: 2009-05-09 17:22:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > ustawiac wartosc minimalna, ale to nic nie daje, albo ja robie cos nie
    > tak). Jesli sie nieda, to poleccie mi jakis inny widget ktory by to
    Ten Widget służy do wyświetlania daty a nie odcinka czasu - raczej
    będzie ciężko to przeskoczyć.

    Ja bym użył QTimeEdit + osobne pole na dzień.

    Michoo

  • 7. Data: 2009-05-09 17:41:01
    Od: Kicer <...@...c>

    Paweł wrote:

> [...]
    > okreslonego czasu wykonaja jakies operacje. Niestety, ale nic nie
    > wyczytalem, co by swiadczylo o tym, ze ma to jakis zwiazek z widgetem

    w zacytowanym fragmencie Twojego posta jest tylko informacja ze cos ma sie
    stac po jakims czasie :) to wlasnie zrobi QTimer\

    --
    Michał Walenciak
    Kicer86 at gmail dot com

  • 8. Data: 2009-05-09 18:00:37
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Michoo wrote:

    > Ten Widget służy do wyświetlania daty a nie odcinka czasu - raczej
    > będzie ciężko to przeskoczyć.
    >
    > Ja bym użył QTimeEdit + osobne pole na dzień.

    Szczerze mowiac, wolalbym jednak zrobic tak jak planowalem i jesli sie
    tego nieda obejsc, to czy daloby sie zrobic taki widget ze
    QSpinBox-a(lub jakis inny widget)? Wlasnie sie rozgladam za jakimis
    klasami sluzacymi do przechwytywania klawiszy i formatowania tego QSpinBoxa.

  • 9. Data: 2009-05-09 18:03:11
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Paweł wrote:

> [...]
    > QSpinBox-a(lub jakis inny widget)? Wlasnie sie rozgladam za jakimis
    > klasami sluzacymi do przechwytywania klawiszy i formatowania tego
    Znasz moze jakies strony z przykladami do tego typu operacji, lub jakies
    tutoriale? Szukalem, ale nie moge za bardzo tego znalezc.

  • 10. Data: 2009-05-09 21:05:12
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Paweł pisze:

    > Znasz moze jakies strony z przykladami do tego typu operacji, lub jakies
    > tutoriale? Szukalem, ale nie moge za bardzo tego znalezc.
    Wpisałem w google "qt4 custom spinbox" - dostałem
    www.luna.umcs.lublin.pl/seminarium/qt4/seminarium4/Q
    t%20Rozdzial5.ppt

    Michoo