  • 11. Data: 2011-10-30 19:20:43
    Temat: Re: QuickOffice a aktualizacja N E7 do Symbian Anna
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie ma po, aktualizacji ^3 do Anny QuickOffice poszedł się kochać :-( I
    > nie opowiadaj że się nie znam bo wrzuciłem i .xls i .doc. N8 ŻADNEGO nie
    > umie otworzyć. Bo pakiet Office nie jest zainstalowany. Sugerujesz że
    > moja N8 kłamie?

    http://imageshack.us/photo/my-images/710/n8quickoffi
    ceimg8291.jpg/

  • 12. Data: 2011-10-30 19:29:08
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 30 10 2011 20:20, atm pisze:

    > http://imageshack.us/photo/my-images/710/n8quickoffi
    ceimg8291.jpg/

    Sugerujesz że nie umiem znaleźć? Jeżeli mówię że poszedł w gwizdek to
    poszedł w gwizdek. I muszę go zainstalować.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 13. Data: 2011-10-30 19:40:46
    Od: atm <...@v...pl>

    ceimg8291.jpg/

    > Sugerujesz że nie umiem znaleźć? Jeżeli mówię że poszedł w gwizdek to
    > poszedł w gwizdek. I muszę go zainstalować.

    Niczego nie sugeruje, mam N8 z zainstalowana Anna, zrobilem dla Ciebie
    zdjecie ekranu z ikonka Quickoffice. Zrob z tym co chcesz.

  • 14. Data: 2011-10-30 20:59:59
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 30 10 2011 20:40, atm pisze:

    > Niczego nie sugeruje, mam N8 z zainstalowana Anna, zrobilem dla Ciebie
    > zdjecie ekranu z ikonka Quickoffice. Zrob z tym co chcesz.

    Jakbym pisał do wyborcy pisu :-/

  • 15. Data: 2011-10-30 21:58:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-30 21:59, ALEX wrote:

    > Jakbym pisał do wyborcy pisu :-/

    A czego oczekujesz? Przeprosin, ze w mojej Nokii jest ten pakiet?
    Nie sadze, zeby Era poza tapetami wrzucila mi Quickoffice ot tak od
    dobrego wujka. Tego pakietu wogole nie uzywam. Gdyby nie to, ze w
    folderze Biuro jest Manager Plikow nawet bym o tym nie wiedzial.

  • 16. Data: 2011-10-30 22:02:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-30 21:59, ALEX wrote:

    > Jakbym pisał do wyborcy pisu :-/

    Mogles chwile pogooglac zamiast kruszyc kopie. Pierwszy wynik:
    http://discussions.europe.nokia.com/t5/Eseries-and-C
    ommunicators/Nokia-E7-00-Anna-missing-Quickoffice/td
    -p/1118075

  • 17. Data: 2011-10-31 19:10:24
    Od: " " <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    VomitroN <v...@i...pl> napisał(a):

    > Quickoffice wciaz tam jest, tylko go nie widac :)
    > Sprobujcie cofnac date w telefonie, powiedzmy o 3 miesiace, wejsc w =
    > aktualizacje, powinna pojawic sie nowa Anna, mimo ze jest juz wgrana.

    Co ciekawe zadziałało, i to bez sztuczki ze zmienianiem daty. Najpierw
    zaintalowałem ok. 20 MB "ważną aktualizację oprogramowania" po której
    rzeczywiście Quickoffice wyleciał, potem dwie paczki z aktualizacją do Anny,
    i pojawił się ponownie. A tak BTW, to po aktualizacji menu telefonu wygląda
    paskudnie, co trzeba dograć/zaktualizować żeby wróciło do wyglądu w miarę
    porównywalnego ze starą wersją systemu?

    pozdrawiam