  • 1. Data: 2009-06-24 09:46:12
    Temat: R-1 a sakwy louisa .
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Witam !

    Po mojej starej GSXF ie zostalo mi cos takiego :

    http://www.louis.de/_20ed963351d94124245a7de5d3fb761
    207/shop/shop_article_big.php?IMG=10025335_730_ANW2_
    FR_08&TITLE=10025335

    Czy jest sens montowania tego do R-1 ki ?
    Jezdzil ktos z czyms takim ? Nie wyglada to zbyt groteskowo ?

    --
    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ
    CZERWONE R-ONE

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 2. Data: 2009-06-24 13:10:32
    Temat: Re: R-1 a sakwy louisa .
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    -=MAKARENA=- pisze:

    > Czy jest sens montowania tego do R-1 ki ?
    > Jezdzil ktos z czyms takim ? Nie wyglada to zbyt groteskowo ?

    A to ma wygladac? czy byc wygodne? Bo jak wygladac to nie ta grupa ;P
    a jak wygodne to daje rade w sportach i turystykach wiec nie masz sie
    czym przejmowac.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2009-06-24 13:17:23
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> wrote in message

    > A to ma wygladac? czy byc wygodne? Bo jak wygladac to nie ta grupa ;P
    > a jak wygodne to daje rade w sportach i turystykach wiec nie masz sie czym
    > przejmowac.

    Ach, jakie urocze pytanie - dopiero teraz zauwazylem ;) Autorze: tak
    postawione pytanie wyglada IMVHO bardziej groteskowo niz eRuan ze
    wspomnanymi sakwami. Ale, co kto lubi: lans vs. praktyka. Zdanie o kobietach
    takze sporo wyjasnia ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-06-24 13:25:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    -=MAKARENA=- pisze:

    > Czy jest sens montowania tego do R-1 ki ?

    A to zalezy ktory model Eruan. Kumpel testowal ostatnio na RN19 i bez
    dodatkowej blachy, obejmujacej od spodu wydechy, nie dalo rady. Smazylo
    sie :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-06-24 13:48:59
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    > Ach, jakie urocze pytanie - dopiero teraz zauwazylem ;) Autorze: tak
    > postawione pytanie wyglada IMVHO bardziej groteskowo niz eRuan ze
    > wspomnanymi sakwami.

    Nieprawda :-P
    Zawsze w jakims sporcie , czy w kazdej dziedzinie zycia sa jakies
    obowiazujace trendy i kanony ktorych nalezy przestrzegac . Zacznij np. sobie
    gwizdac na jachcie . Mimo iz w Twoim mniemaniu nie zrobisz nic zlego , zakaz
    gwizdania na jachtach nie ma w obecnych czasach logicznego wytlumaczenia
    ,bedzie to niemile widziane bo taka jest tradycja i juz . Stad moje
    pytanie :-)

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ

  • 6. Data: 2009-06-24 14:54:59
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > , zakaz gwizdania na jachtach nie ma w obecnych czasach logicznego
    > wytlumaczenia ,bedzie to niemile widziane bo taka jest tradycja i juz .

    Uuu, grubo ;) Ja bym jednak nie szukal analogii pomiedzy tymi swiatami, poza
    jedna moze: w kazdej subkulturze istnieje jakis lans i istnieja tacy ktorzy
    go wyszydza.
    Jesli sakwy Ci pasuja do moto i nie zmasakruja zanadto zadupka to miej w
    pompie co powiedza kibice, no chyba ze to wszystko ma dzialac na laski
    (sorry Moumax) ;)

  • 7. Data: 2009-06-24 18:21:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kefir"
    *** no chyba ze to wszystko ma dzialac na laski

    Kef sakwy na laski??? hopie ochlon i skocz se czasem pod kolumne (tylko
    niedajboze nie na moto - schodami ruchomymi)

    Jacek Sawa

  • 8. Data: 2009-06-25 05:16:49
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"-=MAKARENA=-"
    bedzie to niemile widziane bo taka jest tradycja i juz . Stad moje pytanie
    :-)

    Tradycja jest iz na erlan podrozuje sie jak Tytus de Zoo w jednym z odcinków
    Papcia Chmiela...tylko z karta kredytowa.
    Cieszesie....itd

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 9. Data: 2009-06-25 06:16:21
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Kef sakwy na laski??? hopie ochlon i skocz se czasem pod kolumne (tylko
    > niedajboze nie na moto - schodami ruchomymi)

    Coz, albo nie wszystko miesci sie w pojeciu "swiat wg Tytusa" albo nie
    pojales zartu. Ale to juz nie moj problem.

  • 10. Data: 2009-06-25 06:22:54
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Uzytkownik "Kefir"
    Coz, albo nie wszystko miesci sie w pojeciu "swiat wg Tytusa" albo nie
    pojales zartu. Ale to juz nie moj problem.

    Ojojojoj,
    rajt ! zapomnialem dodac buzke na koncu, mea culpa...
    Ale to drugie zdanie chyba nie bylo potrzebne.

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)