  • 11. Data: 2012-07-04 12:28:50
    Temat: Re: R1
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Ello mam pytanko jest takie moto
    >http://otomoto.pl/yamaha-r1-r1-stan-idealny-zamiana
    -M3267506.html umowilem
    >sie z kolesiem i jutro jade ogladac na co zwracac uwage nie bardzo wiem bo
    >to bedzie moje pierwsze moto przebieg nieduzy moglo byc cos zmieniane? nie
    >chce wdepnac na mine bo to jednak jest kupa kasy poradzcie na co patrzec z
    >gory dzieki pozdro!

    Tak patrzę ze jest OK, powinieneś go kupić.
    Tylko podczas jazdy próbnej musisz odkręcić do końca a pierwszych 3 biegach
    jak nie będzie drgań to motocykl jest w dobrym stanie (tylko zostaw kasę
    właścicielowi). Jeżeli podczas jazdy testowej zdarzy Ci się czerń przed
    oczami to znaczy ze to nie była dobra sztuka ale nie będziesz już
    chciał/potrzebował motocykla.

    A dlaczego właśnie R1 ?.

    Buniek

  • 12. Data: 2012-07-04 14:18:45
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 10:20, Drzewo pisze:
    > Użytkownik "dupabisqpa"<s.sienkiewicz@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > "mało kiedy widziała "odcinkę" (no chyba że się zagapiłem)."
    >
    > LOL :D
    >
    > W tym roczniku R1 najczęściej padała skrzynia, a konkretnie drugi bieg.
    > Jeśli to twoje pierwsze moto to lepiej weź kogoś kto się na tym zna, bo
    > jeszcze kupisz padło z uśmiechem na ustach, abstrahując już od tego, że R1
    > na pierwsze moto to pomysł z deka idiotyczny.

    Urban legends...
    W starszych rocznikach - tak od gumowania padaly 2-ki

    w mojej R1 skrzynia chodzila tak ze nie mialem do tej pory w zadnym moto
    tak rewelacyjnie dzialajacej skrzyni

    Ja bym sie zapytal kto wpadl na takie malowanie

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2012-07-04 17:14:36
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    R1 to muł.
    Kup coś konkretnego.
    Szymon

  • 14. Data: 2012-07-04 19:49:54
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 Jul 2012 17:14:36 +0200) ktos podajacy sie za Szymon Machel
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > R1 to muł.
    > Kup coś konkretnego.

    R11 na przykład.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 15. Data: 2012-07-04 22:35:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 19:49, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 4 Jul 2012 17:14:36 +0200) ktos podajacy sie za Szymon Machel
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > R11 na przykład.

    Nawet mam na wydaniu,dwa zera daję gratis:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S