  • 11. Data: 2010-02-10 13:39:07
    Temat: Re: Radio UKF z MT 1984 - połowa sukcesu :)
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-02-10 14:25, Sławomir Szczyrba pisze:

    > Ten jest zdaje się jeszcze trudniejszy do zdobycia :)

    W takim razie zapewne zdecyduje dostępność określonych układów. :)
    Co do UL1202 to przynajmniej mają go w AVT. Gdy następnym razem będę na
    krakowskiej giełdzie zapytam o obydwa układy. Jest tam gość, który z
    tego co widzę specjalizuje się w starych polskich półprzewodnikach.
    Chociaż niekiedy nieźle sobie za nie liczy. :)

  • 12. Data: 2010-02-10 13:43:15
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):

    > Prawdę
    > mówiąc nie spodziewałem się, że już same zakłócenia od stacji
    > średniofalowych odbierane za pomocą toru p.cz. "na śrubokręt" będą
    > brzmiały tak dobrze.

    A czy przypadkiem nie mylą ci się definicje zakresów radiowych?
    Pośrednia odbiornika FM to 10.7 MHz a zakres średniofalowy
    kończy się ok 1.6 MHz.
    Powyżej zaczynają się "krótkie" fale.

  • 13. Data: 2010-02-10 14:30:20
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-02-10 14:43, Wmak pisze:

    > A czy przypadkiem nie mylą ci się definicje zakresów radiowych?
    > Pośrednia odbiornika FM to 10.7 MHz a zakres średniofalowy
    > kończy się ok 1.6 MHz.
    > Powyżej zaczynają się "krótkie" fale.

    Tfu! Nic mi się nie pomyliło, to znaczy nie w tym powszechnie rozumianym
    znaczeniu, bo definicje zakresów rozrózniam. Po prostu znów miałem do
    czynienia z tym zjawiskiem kiedy głowa myśli jedno, a spod palców na
    klawiaturze wychodzi drugie. ;)
    Oczywiście masz rację.