  • 1. Data: 2010-02-09 09:38:23
    Temat: Interfejs VAG - zabezpieczenie
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Chciałem zapytać jak w prosty sposób zapezpieczyć linie interfejsu
    diagnostycznego VAG KKL ?
    Mam dwa takie same egzemplarze i w obydwu padł tranzystor na lini L ( pin
    15 ) - jest trochę okopcony.
    Czy moża by jakoś w prosty sposób wstawić zabezpieczenie - jakąś separację
    przez transoptor lub coś innego, tylko na tyle małego, żeby się zmieściło w
    wtyku OBD2 ( właściwie w miejscu które jeszcze zostało wolne, bo jest płytka
    główna ).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-02-10 11:58:05
    Temat: Re: Interfejs VAG - zabezpieczenie
    Od: "Robgold" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@N...kr.home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez transoptor lub coś innego, tylko na tyle małego, żeby się zmieściło
    > w wtyku OBD2 ( właściwie w miejscu które jeszcze zostało wolne, bo jest

    Witaj
    Zastosuj scalone transcivery dla K-line'a i nie powinno byc problemow. Czym
    ubil sie ten tranzystor ESD czy podczas pracy ?