  • 1. Data: 2005-09-15 22:03:35
    Temat: Radiolinie PDH
    Od: Maciej Wyka <b...@e...com.pl.spam>

    Witam,

    Jak się ma radiolinia Sagem Link do radiolini NEC Pasolink?
    Obydwie to 16x E1, 38Ghz.
    Używał ktoś jednej z nich lub obydwu? Który sprzęt lepszy?

    Pozdrawiam,
    Maciej Wyka

  • 2. Data: 2005-09-16 09:26:24
    Temat: Re: Radiolinie PDH
    Od: "inzyk" <e...@v...pl>

    > Witam,
    >
    > Jak się ma radiolinia Sagem Link do radiolini NEC Pasolink?
    > Obydwie to 16x E1, 38Ghz.
    > Używał ktoś jednej z nich lub obydwu?
    tak, GTS takimi dysponuje
    Który sprzęt lepszy?
    roznia sie tylko producentem, te same parametry,
    nie sadze zebys nawet na testach zauwazyl, zmierzyl roznice

    pozdr

  • 3. Data: 2005-09-16 12:37:05
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Jak się ma radiolinia Sagem Link do radiolini NEC Pasolink?
    > Obydwie to 16x E1, 38Ghz.
    > Używał ktoś jednej z nich lub obydwu? Który sprzęt lepszy?

    jakościowo pewnie podobnie, obie bardzo dobre.
    Z NECiem miałem do czynienia bo Hutchison w UK na potęge z tego korzysta.

    Ogólnie wziął bym NEC'a bo nie lubie Chiraca za jego niewyparzony ryj.

    Marcin