  • 1. Data: 2012-01-09 22:48:33
    Temat: Ramię pomiarowe poszukiwane
    Od: Wharton <k...@y...com>

    Witam, Nie pierwszy to mój post tutaj, choć nieaktywny byłem od czasu
    studiów. Szukam, najlepiej w woj. Lubuskim mobilnego ramienia
    pomiarowego z funkcją reversed engineering, czyli takiego, które
    potrafi zbudować model w programie CAD z rzeczywistego przedmiotu. Czy
    jest tu taka osoba, która posiada takie ramię i świadczy usługi
    pomiarowe, lub ktoś zna lub coś wie?