    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Raspberry Pi i prowadzenie masy - raz jeszcze
    Date: Thu, 15 Sep 2016 17:25:19 +0200

    Nie mogę znaleźć starego tematu, wiec zapytam w nowym.
    Jakiś czas temu pytałem o sposób podłączenia Raspberry Pi Zero do masy
    na projektowanej płytce, w którą ma być wpinany ten moduł.

    Otrzymałem wtedy odpowiedź, że zalecaną metodą jest połączenie
    wszystkich pinów GND na gnieździe GPIO z polem masy.

    Płytka jest już praktycznie gotowa i mam do czynienia z następującą
    sytuacją:

    https://s17.postimg.io/6r2uiajhb/pcb.png

    Do jednego pinu GND pośrodku obrazka nie udało mi się doprowadzić masy.
    Gdyby płytka była dwustronna, nie ma problemu - połączenie będzie
    wykonane przez pole masy po drugiej stronie. To jednak ma być amatorski
    prototyp, na jednostronnej płytce wykonanej metodą termotransferu.

    Może zostać tak, jak jest? Bo prawdę mówiąc nie widzę sensu w robieniu
    dodatkowego mostka - w końcu połączenie i tak będzie wykonane na płytce
    RasPi. Chyba, że coś mi umknęło?