  • 1. Data: 2010-09-13 18:37:28
    Temat: Żalę się :P
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Po ponad czterech latach od ostatniego mandatu wpierdzieliłem się
    dzisiaj na zakaz ruchu (człowiek jest jednak zwierzęciem stadnym) i
    trafiłem prosto w objęcia Straży Miejskiej M.St. Warszawy. Rezultat -
    200 zł i 5 pkt. karnych.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-09-13 19:26:06
    Temat: Re: Żalę się :P
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    jerzu wrote:

> [...]
    > dzisiaj na zakaz ruchu (człowiek jest jednak zwierzęciem stadnym) i
    > trafiłem prosto w objęcia Straży Miejskiej M.St. Warszawy. Rezultat -

    Jeszcze ostrzez gdzie ;]
    Grzybowska/Karolkowa?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2010-09-13 19:27:42
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2010 19:26:06 +0200, Rafał Grzelak <n...@d...com>
    wrote:

    >Jeszcze ostrzez gdzie ;]
    >Grzybowska/Karolkowa?

    Nie. Zjazd z Toruńskiej na Jagiellońską. Zagapiłem się i zjechałem
    wprost na pętlę autobusową.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-09-13 19:29:41
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    a to Sado Maso już może zatrzymywać?

  • 5. Data: 2010-09-13 19:32:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2010 19:29:41 +0200, "pm" <x...@w...pl> wrote:

    >a to Sado Maso już może zatrzymywać?

    Znak B-1, os zawsze mogli.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-09-13 19:41:09
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    jerzu wrote:

    > Nie. Zjazd z Toruńskiej na Jagiellońską. Zagapiłem się i zjechałem
    > wprost na pętlę autobusową.

    A. Juz myslalem, ze gdzies przeoczyles nowa organizacje ruchu. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2010-09-14 00:35:51
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-13 18:37, jerzu pisze:

> [...]
    > dzisiaj na zakaz ruchu (człowiek jest jednak zwierzęciem stadnym) i
    > trafiłem prosto w objęcia Straży Miejskiej M.St. Warszawy. Rezultat -

    No widzisz. A mnie przez ostatnie 2 lata nie złapali ani razu na
    Śląsko-Dąbrowskim mimo DMC 2,8 ton. :) Ale teraz wolę już nie nadużywać
    swojego szczęścia.

  • 8. Data: 2010-09-14 08:43:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Sep 2010 19:27:42 +0200 osobnik zwany jerzu
    wystukał:

    > Nie. Zjazd z Toruńskiej na Jagiellońską. Zagapiłem się i zjechałem
    > wprost na pętlę autobusową.

    a swoją drogą to kolejny przykład, że SW ustawia się tam gdzie może
    zarobić a nie tam gdzie to jest potrzebne. wjechanie pod ten zakaz przez
    zagapienie jest "łatwe" a raczej nie jest to miejsce gdzie samochody
    namiętnie wjeżdżają by np. objechać korek.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2010-09-14 10:15:12
    Temat: Re: ?
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 13 Sep 2010 19:27:42 +0200 osobnik zwany jerzu
    > wystukał:

    > wjechanie pod ten zakaz przez
    > zagapienie jest "łatwe"

    (ciach prawdę o leniwych nierobach ze SM)

    RU sure?
    Bo albo znasz drgoę i wiesz, że tam nie wolno, albo nie znasz drogi,
    więc patrzysz na znaki, by wiedzieć, czy wolno.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-09-14 10:45:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Sep 2010 10:15:12 +0200 osobnik zwany Bydlę
    wystukał:

    > (ciach prawdę o leniwych nierobach ze SM)
    >

    > RU sure?
    > Bo albo znasz drgoę i wiesz, że tam nie wolno, albo nie znasz drogi,
    > więc patrzysz na znaki, by wiedzieć, czy wolno.

    generalnie tak, ale nawet znając drogę, a może zwłaszcza, prawie mi się
    udało tam wjechać. Zwłaszcza, że tam jest teraz strasznie porąbane ze
    względu na przebudowę TT.