  • Data: 2013-11-14 22:13:24
    Temat: Re: 00800 z Polski
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-11-14 20:13, Użytkownik Duke napisał:

    > Z abonamentowego Play-a jest bezpłatnie. Sprawdzone osobiście z użyciem
    > numeru pomocy technicznej Apple.

    Poważnie? Szok!

    A na forum telepolis ktoś kiedyś pisał AFAIR, że 00800 z gluta (choć nie
    wiem prepaid czy abo) kosztuje 4 PLN z taktem 30/30 (a 5,32 z dziewicy).
    Dlaczego? Jest to numer międzynarodowy, ale nie jest to
    wietnamski/chiński/etc. z ichniej promocji za 0,29, nie jest to nr
    europejski za 2 PLN ani satelitarny za 10 PLN. Wniosek - to reszta
    świata za 4 PLN :-P.

    Przemek