  • 1. Data: 2013-11-12 12:47:44
    Temat: 00800 z Polski
    Od: a...@p...pl

    Witam,

    jak dzwonic na miedzynarodowe 800.....aby bylo to rzeczywiscie
    bezplatne? Czy z linii TP pobiora jakas oplate? A da sie dzwonic
    voipen np. via sipbroker.com lub innego na taki numer aby nie ponosic
    kosztow? W halonet.pl biora 10gr/min

    czyli z Polski normalnie nalezaloby zadzwonic na 00800......

    Dla scislosci: 00800702043 (pomoc techniczna small business CISCO), a
    dla wiekszych 008004411932

    a moze jest jakis amerykanski numer CISCO dla smb gdzie dodzwonie sie
    do tego samego miejsa??? Zawsze to by bylo 6gr/min a nie 10 gr?? Wiem,
    ze sa to niby groszowe sprawy ale chcialbym wiedziec.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-11-12 13:37:09
    Temat: Re: 00800 z Polski
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 12 Nov 2013 12:47:44 +0100, adresssss napisał(a):

    > jak dzwonic na miedzynarodowe 800.....aby bylo to rzeczywiscie
    > bezplatne?

    Nie wiem. Być może nie da się.

    > Czy z linii TP pobiora jakas oplate?

    Tak. Nalicza 1 impuls niezależnie od czasu trwania rozmowy.

  • 3. Data: 2013-11-12 17:00:37
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > jak dzwonic na miedzynarodowe 800.....aby bylo to rzeczywiscie
    > bezplatne?

    kiedys mialem bezplatne z energisa, obecnie nie probowalem

    > Czy z linii TP pobiora jakas oplate?

    29 groszy netto za polaczenie

  • 4. Data: 2013-11-12 19:56:33
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 12:47:44 UTC+1 użytkownik a...@p...pl napisał:
    > a moze jest jakis amerykanski numer CISCO dla smb gdzie dodzwonie sie
    > do tego samego miejsa???

    Czy do tego samego miejsca to nie wiem, ale strona Cisco Small Business podaje
    +1-866-606-1866 jako numer, na który należy się kierować po wsparcie techniczne.

    Pozdr.,
    js

  • 5. Data: 2013-11-13 14:09:23
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    UPC:
    cennik polaczen dla stacjonarnych uslug telefonicznych upc dla klientów
    indywidualnych wazny od wrzesnia 2013 Taryfy: Minuty do
    wszystkich 60, Minuty do wszystkich 240, Minuty do wszystkich 360, Minuty non-stop
    Europa i Swiat oplaty za polaczenia na numery do
    sieci inteligentnej numery zaczynajace sie od: okres taryfikacyjny sposób nalicznia
    brutto
    0080, 800 cala dobe bez oplat
    http://www.upc.pl/pdf/upc_cennik_uslugi_telefoniczne
    j_dla_klientow_indywidualnych_wrzesien_2013.pdf

    CENNIK cennik wazny od pazdziernika 2013 SZCZEGÓLOWY USLUG TELEFONICZNYCH DLA FIRM
    taryfa Biznes Multilinia+
    Polaczenia na numery o podwyzszonej oplacie Polaczenia na numery sieci inteligentnej
    Polaczenia na numery zaczynajace sie od
    800, 00800 cala dobe polaczenia bezplatne
    http://biznes.upc.pl/pdf/upc_cennik_szczegolowy_uslu
    g_telefonicznych_dla_firm_10-2013.pdf

    Sferia:
    http://www.sferia.pl/pliki/cennik_sferia_telefoniczn
    y_04_2012.pdf
    - chyba w ogóle nie realizuje polaczen 00-800-....... ?
    Dla odmiany Sferia ma tanie polaczenia zagraniczne (do wybranych krajów 0,24 zl/min
    nie pamietam czy rozliczane sekundowo), o
    sposobie ralizacji polaczenia nie pisza, ale moze leciec po VoIP (korzystam do paru
    krajów bez narzekania na jakosc).

    -----

  • 6. Data: 2013-11-14 05:09:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 12 Nov 2013 12:47:44 +0100, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >bezplatne? Czy z linii TP pobiora jakas oplate? A da sie dzwonic
    >voipen np. via sipbroker.com lub innego na taki numer aby nie ponosic

    Nie da sie. Co wiecej, wielu posiadaczy amerykanskich numerow 800 (i
    pokrewnych) blokuje polaczenia przychodzace spoza USA.

    A.L.

  • 7. Data: 2013-11-14 06:24:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Nie da sie. Co wiecej, wielu posiadaczy amerykanskich numerow 800
    > (i pokrewnych) blokuje polaczenia przychodzace spoza USA.

    "Międzynarodowe 800" i po prostu "800", to dwie różnie rzeczy. W tym
    pierwszym przypadku "800" jest jak gdyby kodem kraju, wybiera się to
    np. przez 00-800... lub +800... W Ameryce, to się w ogóle o istnieniu
    czegoś takiego ludziom nie mówi, bo i po co. Ale np. w Europie jest
    używane.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2013-11-14 09:28:33
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-11-12 13:37, Użytkownik jureq napisał:

    > Nie wiem. Być może nie da się.

    Wydaje mi się, że AFAIR ze 2-3 voipy miały 00800 darmo w sensie stawki
    minutowej, ale zapisanie się do nich wymagało jednakże jakichś tam opłat.

    Przemek

  • 9. Data: 2013-11-14 11:19:16
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Jak znajdziecie mi jakiś numer 00800..... ale faksu (!! - dzwonić mi się nie chce, bo
    nie mam interesu), do wypróbuję bezpłatność
    UPC wysyłając faks testowy.

    -----

  • 10. Data: 2013-11-14 15:53:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Nie da sie. Co wiecej, wielu posiadaczy amerykanskich numerow 800 (i
    > pokrewnych) blokuje polaczenia przychodzace spoza USA.

    Amerykańskie i kanadyjskie 1-800 i pochodne są bezpłatnie dostępne ze
    Skype'a i z Google Hangouts.