  • Data: 2010-02-22 11:32:41
    Temat: Re: 1000 minut za 6 zł w POP-ie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi pisze:

    > Czy niepotrzebnych? IMHO kwestia rozbija się o ofertę a ta jak widzimy w PL
    > odnośnie stacjonarek jest bardzo, ale to bardzo mizerna.
    > Nie wiem co stoi na przeszkodzie aby w PL rodem niektórych krajów zachodnich
    > stacjonarka była tylko dodatkiem do internetu.
    > Czy chcesz mi powiedzieć, że nie korzystał byś ze stacji kiedy była by ona
    > wliczona do abonamentu za neo za internet + oferowała przynajmniej darmowe
    > rozmowy po kraju? Oczywiście, że byś korzystał, jeżeli masz neo.

    Pewnie bym korzystał, choć jakbym miał darmowe rozmowy z komórki, to
    jak zepsułby mi się stacjonarny aparat telefoniczny, to kolejnego już
    bym nie kupił :)

    Masz rację, że wszystko rozbija się o ofertę, ale jeśli docelowo za
    darmo ma być z komórki i za darmo by było ze stacjonarnego, to
    sensowność tego drugiego jest mocno wątpliwa. Uważam, że telefon przez
    kabel to przeżytek. Kabel może być użyteczny w przypadku internetu -
    tutaj różnicę jakościową widać wyraźnie.

    --
    Liwiusz

    --
    Liwiusz