eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika100C › Re: 100C
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: 100C
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.elektronika
    References: <ol85gs$e78$1@dont-email.me>
    <16plvx6z3dr5o.1wf20pve82bsx$.dlg@40tude.net>
    <ol8go6$jk9$1@dont-email.me>
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Wed, 26 Jul 2017 00:55:11 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ol8go6$jk9$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5977cc4f$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.16.192
    X-Trace: 1501023311 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 83.6.16.192:59923
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 51343800
    X-Received-Bytes: 2446
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611223 pl.misc.elektronika:721329
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-07-26 o 00:29, Pszemol pisze:
    > J.F.<j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Dnia Tue, 25 Jul 2017 19:17:48 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Wiem, że niektóre baterie akumulatorów do modeli samolotów i dronów
    > ładuje się prądem 100x większym niż wynika to z pojemności
    > akumulatora...
    >> Takich nie ma, przeciez gdyby byly, to by je Musk do Tesli wsadzil
    >> :-P
    >
    Jeśli by były, ale mało trwałe, albo niebezpieczne w eksploatacji, to by
    raczej je sobie odpuścił. Liczy się też użyteczność długofalowa, a nie
    kilkukrotne, superszybkie naładowanie, a potem - bateria na śmietnik.

    >>
    > No właśnie próbuję oszacować co jest głównym czynnikiem limitującym
    > w kwestii czasu potrzebnego do naładowania samochodu.
    >
    Wytwarzane w ogniwie ciepło, które musi być szybko odprowadzane, i to
    bez jakiegoś układu z chłodzeniem wewnętrznym. A druga, a raczej
    pierwsza (wg ważności) rzecz: duży prąd ładowania można wymusić jedynie
    podwyższeniem napięcia ładującego, a gdy się przekroczy jakiś jego
    poziom, to zaczynają zachodzić reakcje niepożądane, szybko prowadzące do
    degradacji ogniwa.

    --
    Nie interesujesz się polityką? To lekkomyślne chowanie głowy w piasek!
    Wszak polityka interesuje się tobą i tak, a rządzący też się interesują,
    głównie zawartością twojego portfela. Dlatego zachowaj czujność!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: