  • 151. Data: 2010-01-17 20:38:40
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Seba pisze:
    > Wiem, że wszyscy to wiedzą i mówią/piszą, ale naprawdę to
    > auto pod względem designu zewnętrznego jest nieporozumieniem. Dawno nie
    > widziałem tak nijakiego wizualnie samochodu - być może właściwości
    > trakcyjne rekompensują ten aspekt, jednak decydenci z Subaru IMO lekko
    > przesadzili.

    Ale Impreza zawsze wyglądała jak ciepłe kluchy.
    I w historii ma większe gnioty niż obecna wersja (myślę o tym koszmarze
    z okrągłymi reflektorami).

  • 152. Data: 2010-01-17 22:04:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Seba pisze:

    > Tam płacą więcej za złomowanie, czy jak? ;-)

    Rafał zadbał o zdrowie swoje, więc stwierdził że becie też się coś
    należy. Inaczej zarosłaby kurzem w tym jego podziemnym garażu. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 153. Data: 2010-01-18 09:26:18
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > Jest jeszcze kwestia, że taki Civic który przyspiesza w 6.6s do setki,
    > zużywa 9l/100km, jest wzorem tego jak samochód powinien się prowadzić i
    > ma 200KM z wolnossącego silnika 2.0 kosztuje już niecałe 100tys zł.
    >
    > A ile kosztuje V8 z automatem o takich osiągach i jakie ma zużycie paliwa?

    autko takie kosztuje około 10-15 tys zł, "nasto" letnie w dobrym stanie
    technicznym, spalanie - cóż, ;-)
    10L na trasie przy muskaniu gazu, około 16-17 przy jeździe miejskiej, a
    górnej granicy nie ma gdy chcesz trochę pocisnąć :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 154. Data: 2010-01-18 12:05:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Ale Impreza zawsze wyglądała jak ciepłe kluchy.
    > I w historii ma większe gnioty niż obecna wersja (myślę o tym koszmarze z
    > okrągłymi reflektorami).

    Bugeye mialy przynajmniej charakter, do tego wersje STI i rozne tajpery JDM
    potrafily naprawde dobrze sie prezentowac. Przede wszystkim sa rozpoznawane
    z daleka, czego o nowych powiedziec nie mozna. Juz pare razy lapalem sie na
    staniu na swiatlach za nowa impreza i nie poznalem, ewentualnie kierownik do
    mnie macha, a pierwsza mysl to "czego chce ten z focusa?".

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 155. Data: 2010-01-18 17:25:42
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a)

    > Jest jeszcze kwestia, że taki Civic który przyspiesza w 6.6s do setki,
    > zużywa 9l/100km,

    Ale naprawde, to jest tak, że albo "przyspiesza do setki", albo pali
    9l/100 :) Mój Type-R pali w mieście 11-12 przy spokojnej jeździe.

    > jest wzorem tego jak samochód powinien się prowadzić i
    > ma 200KM z wolnossącego silnika 2.0 kosztuje już niecałe 100tys zł.

    Dodam tylko, że sprawdza się jako samochód rodzinny. Ma spory bagażnik i
    dużo miejsca z tyłu. Wadą, przy uzywaniu w mieście, jest mało cywilne
    zawieszenie.

    --
    Tomek

  • 156. Data: 2010-01-18 23:33:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mario pisze:

    > autko takie kosztuje około 10-15 tys zł, "nasto" letnie w dobrym stanie
    > technicznym, spalanie - cóż, ;-)

    Nie chodzi o autko nasto letnie, a o nowe.

  • 157. Data: 2010-01-19 09:26:09
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Nie chodzi o autko nasto letnie, a o nowe.

    ale nowe TAM czy nowe tu, po opłaceniu haraczu dla okupanta?

    pozdrawiam
    mario

  • 158. Data: 2010-01-19 10:46:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "TomekKańka" <t...@t...eu.org> wrote in message
> [...]
    >>

    > Dodam tylko, że sprawdza się jako samochód rodzinny. Ma spory bagażnik i
    > dużo miejsca z tyłu. Wadą, przy uzywaniu w mieście, jest mało cywilne

    Mowa o nowym CTR? Masz kola 18" czy 19"? Jezdzilem testowo wersja z
    opcjonalnymi wiekszymi felgami i faktycznie wygodne to nie bylo w porownaniu
    do mojego dosc twardego auta. Za to spalanie wg komputera w miescie jakies
    11.5 litra, co nie bylo zle na jazde testowa (czyli raczej malo oszczedna).

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 159. Data: 2010-01-19 14:54:35
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    kamil <k...@s...com> napisał(a)

> [...]
    >
    > Mowa o nowym CTR? Masz kola 18" czy 19"? Jezdzilem testowo wersja z
    > opcjonalnymi wiekszymi felgami i faktycznie wygodne to nie bylo w porownaniu

    Nowy, 18''. Wygoda jest względna, ale jak się czasami przejadę jakąś
    Corollą, albo nawet Alfą 156 żony, to odczuwam sporą ulgę. Wrażenie
    potęguje też to, że mieszkam na obrzeżach Warszawy, gdzie ulice są w
    złym stanie i nie wszystkie asfaltowe.

    > Za to spalanie wg komputera w miescie jakies
    > 11.5 litra, co nie bylo zle na jazde testowa (czyli raczej malo oszczedna).

    Latem zdażało mi się zejść ze spalaniem do 10.6, zimą mam około 11.5. To
    są liczby z komputera, raczej trzeba do nich dodać kilka dziesiątych.

    --
    Tomek

  • 160. Data: 2010-01-19 19:46:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Mario pisze:

    > ale nowe TAM czy nowe tu, po opłaceniu haraczu dla okupanta?

    Gdziekolwiek, byle jedno i drugie w tych samych warunkach w ramach
    porównania.

    Zresztą nie ma co porównywać.

    Szybkie auto z dużym silnikiem wskakuje od razu kilka klas wyżej,
    kosztuje zazwyczaj kilkukrotnie więcej.

    Po prostu bardziej wysilając mały silnik można zrobić tanie autko które
    fajnie jeździ.
    Idąc w duże silniki kończy się to dopiero jakimiś M5, Cayenne itp. itd.