    From: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>
    Newsgroups: pl.rec.kino-domowe,pl.rec.telewizja
    Subject: Re: 1080 25p vs 1080 50i
    Date: Wed, 2 Sep 2009 14:24:59 +0200

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał :

    > Nie jest aż tak źle. Zgodnie z tym co twierdzi Canon to przy maksymalnych
    > parametrach można zapisywać już na kartach Class4
    >
    > Tu masz kartę Class6 za 232,95zł
    > http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C43104
    11
    > To jest i tak kilkunastokrotnie drożej niż kaseta ale coś za coś.

    Zawsze to jednak podraża koszt kamery (musisz wyjśc prawie tysiąc
    zł ponad założoną cenę lub szukac tańszej kamery). Alternatywą jest
    zakup jednej karty i kopiowanie plików np. na notebook.

    > Ciekawe jak wychodzi porównanie trwałości kasety i karty SDHC? Która
    > wytrzyma większą ilość zapisów?

    Teoretycznie karta. Tylko, że jak taka karta padnie (a zdarza się to
    niestety) to tracisz cały zapisany materiał.
    Dlatego już nie kupię najtańszych kart (padały dwukrotnie, może to tylko
    ja miałem pecha) i mam nadzieję że ta którą mam teraz w aparacie
    wytrzyma dłużej. ;-)

    Krystian