  • Data: 2010-11-23 23:49:33
    Temat: Re: 11-te nie znajduj
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał
    > Słyszałeś o tym:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1671902,0,1,policja-szuka-wla
    sciciela-10nbspzl,wiadomosc.html

    No właśnie takie coś miałem na myśli.
    W sumie to się dobrze składa... Kilka dni temu radiowóz policji
    przywalił na wstecznym w moje auto. Ich wina. Nic się nie stało, tylko
    moja przednia tablica trochę się odkształciła. Ale gdyby tak przy
    kontroli drogowej inny policjant miał jakieś "ale" co do tej tablicy,
    to... Chyba upuszczę 10 zł na chodnik w drzwiach komisariatu - ta
    "stłuczka" miała miejsce ok. 300 m od komendy :P
    Niech k%(^% chłopcy patrolowcy popracują nad sprawą za moje pieniądze!
    Pani płaci, pan płaci... Jakby nie patrzeć doszło do przywłaszczenia
    drobin błota z mojego auta (moje auto, moje błoto na nim) na korzyść
    zderzaka w radiowozie. Bo już nawet nie chcę myśleć na odwrót, bo
    wyszłoby na to, że to ja byłem sprawcą. Jakby nie patrzeć miałem wtedy
    przy sobie telefony komórkowe sztuk dwa (aby nie było OT).
    Hmm... Przywłaszczenia dokonała załoga radiowozu policyjnego. Nie ma
    to tamto, trzeba zacząć od Komendanta Stołecznego. Oczywiście przy
    najbliższej wizycie w Urzędzie Skarbowym dokonam stosownej opłaty
    (dawniej podatek od luksusu) w związku z posiadaniem gruntu (drobiny
    piasku na tablicy) będącego własnością niejednej
    gminy/dzielnicy/powiatu i naprawdę nie będę patrzył na to, że został
    mi ten grunt wciśnięty siłą przez Organy Władzy. Prawo jest prawem i
    musi być przestrzegane bez względu na koszty społeczne!

    ;)

    M.