eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia112 › Re: 112
  • Data: 2009-01-29 16:29:30
    Temat: Re: 112
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Piotr [trzykoty] napisał:

    > Niby niepotrzebne wywoływanie alarmu czy angażowanie służb jest
    > wykroczeniem, ale za jeden telefon z krótkim wyjaśnieniem to wątpie,
    > aby ktoś sankcję nakładał. To już bradziej by mnie bolało, że może
    > komuś linie blokuje i nie może pomocy wezwać.

    Kiedyś, całkowicie bezmyślnie, wcisnąłem trzy razy klawisz "9" w telefonie.
    Po jakiejś sekundzie zdałem sobie z tego sprawę i przerwałem połączenie.
    W ciągu minuty zadzwonił ktoś z Pogotowia i zapytać, czy potrzeba mi
    pomocy. Przeprosiłem grzecznie i pochwaliłem za właściwe reakcje.

    > A dwa, to może spróbuj potestować na innym numerku. Prawdopodobieństwo,
    > że jak zadziała numer radiotaksi, ale nie zadziała 998 itp jest małe.

    Albo podłączając zamiast linii miejskiej jej emulator, czyli inną
    centralkę, która będzie tak zaprogramowana, że odbierze wywołania
    alarmowe z linii wewnętrznych.

    > Z voipem to bym spytał się operatorów, bo oni połączeń alarmowych
    > niegwarantują, więc nie wiem czy w ogóle obsługują.

    Newfon (czyli Dialog) przy rejestracji konta wymaga wskazania gminy,
    do której centrum alarmowego będą przekazywane 112 i 99*. Czyli ci
    akurat obsługują.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: