  • Data: 2015-10-08 20:09:22
    Temat: Re: 14.4v na 5v 2A
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w
    news:9a07a4d1-1586-42be-a68e-d7269a1bb885@googlegrou
    ps.com ...
    :
    : użytkownik PiteR napisał:
    :
    : > (...)
    : > trochę ciepły przy czym przy 1.5A odmawia współpracy.
    : >
    : > To tak ma być? :)
    :
    :
    :
    :
    : Uważasz że taka powierzchnia płytki jest odpowiednia
    : do pociągnięcia max. prądu?
    :

    Ani dyskusji nie śledziłem, ani na prądach specjalnie się nie znam, to i może od
    rzeczy napiszę, ale wydaje mi się, że na płytce (w ogólności! No bo nie wiem,
    jaką konkretnie płytkę masz na myśli) całkiem spore prądy puścić można. Być może
    sugerujesz się tym, że ścieżka na laminacie - jest cienka, no a drut wszak od
    niej zdecydowanie grubszy. Ale przewód okrągły - wcale nie przewodzi
    "objętością", lecz ładunki płyną po jego *powierzchni*, i to ona właśnie - ma
    znaczenie. Na obwodzie drukowanym można mieć ścieżki bardzo szerokie, i
    "udźwigną" one amperaż do wielu obciążeń w zupełności zadowalający!

    --
    Jestem racjonalistą, i to na więcej, niż sto procent. Dlatego, gdy widzę ślady
    kopyt, którym towarzyszy natrętny zapach siarki - wzywam fachowca: egzorcystę!