  • Data: 2015-10-11 16:14:08
    Temat: Re: 1650x1050 versus 1920x1080
    Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:mvdfil$c2m$1@node1.news.atman.pl...

    > No to przy 1920x1200 jeszcze więcej roboty dla grafiki.

    Pomijając gry (a w moich założeniach one nie istnieją)
    wyrobi się grafika zintegrowana z płytą.
    W moim przypadku z procesorem G620.
    Rok temu widziałem 1920x1200 obsługiwane przez jakiegoś
    poleasingowca na E8400 też z "integrą".
    A Ty piszesz, że masz kartę graficzną, więc zapewne
    bardziej wydajną.

    Ale jak masz zamiar grać, to na grach się nie znam,
    tylko wydaje mi się, że tam łatwo zmienia się na
    rozdzielczość niższą, a monitor ustawia w tryb
    Overdrive, Overscan czy jak to się to w nim nazywa.

    Weż popatrz na testy monitorów (tych modeli, które Cię
    interesują) na prad.de (można tam wybrać wersję językową
    angielską jeśli lepiej spikasz niż szprechasz) i obejrzyj
    kilka przykładów. Naprawdę warto.

    p.s. tak na marginesie mam 1680x1050 w laptopie 15,4"
    w stareńkim T60p i nie rozumiem stosowania tak niedużej
    rozdzielczości w monitorach 22" i 23". No nie rozumiem.
    A siedzieć przy kompie muszę w brilach +2 albo
    i więcej bo "nadwzroczność starcza" (tak się to nazywa
    po 40 roku życia zwykle przychodzi).