  • 61. Data: 2010-09-29 16:34:28
    Temat: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wy macie jakąś fobię z tym pierdzeniem? Co pierdział, to się już
    > wywietrzyło.
    > Może lepiej pomyśl przez ile płuc przeszło powietrze którym oddychasz
    > w supermarkecie, pociągu, kinie. Albo, ile razy wszelka materia którą
    > zjadasz była już wsześniej skonsumowana i wydalona...
    >
    > A ten mem o wypierdzianych siedzeniach to jakiś geniusz marketingu musiał
    > wymyślić...

    Do kina pewnie przychodzą ze swoim fotelem, do samolotu pewnie też, taxi nie
    jeżdzą, lol

  • 62. Data: 2010-09-29 16:42:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

> [...]
    > zjadasz była już wsześniej skonsumowana i wydalona...
    >
    > A ten mem o wypierdzianych siedzeniach to jakiś geniusz marketingu musiał

    Jak dobrze wypierdziane, to latwo nie wywietrzysz. Nigdy nie wiadomo, czy
    taksowkarz nie lubil czytac czekajac na klienta:

    http://tinyurl.com/379eyal

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 63. Data: 2010-09-29 17:26:18
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-29 11:57, gr wrote:

    > - audica 10-11 litów gazu miasto ok. 9 trasa (roczny przebiek ok. 35 000 km)

    2.6 V6 to nawet nie pali 11l benzyny w mieście, tylko ok 12l - wiem bo
    mam. 8-9 trasa - zgoda - ale benzyny, a nie gazu. Więc generalnie albo
    masz cały czas z górki, albo oszukujesz.

  • 64. Data: 2010-09-29 19:28:31
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    to napisa?:

    > To jest raczej durne założenie. Co ma piernik do wiatraka.
    > Jeśli stać Cię na nowe auto za 60k, to możesz kupić
    > np. używane wyższej klasy za 40k, a 20k przeznaczyć
    > na dodatkowe koszty napraw. Kwestia kalkulacji.

    Ale ja tak nie chcę. Czy to tak trudno pojąć?
    Mógłby tutaj napisać, że Twoja propozycja jest durna...
    ale tego nie zrobię, domyśl się czemu.

    > I to jest chyba główny powód.

    Nie ma jednego powodu, wszystko składa
    się do mojego przekonania nt. samochodów.

    --
    Pozdor Myjk

  • 65. Data: 2010-09-29 19:47:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Myjk

    > Ale ja tak nie chcę. Czy to tak trudno pojąć? Mógłby tutaj napisać, że
    > Twoja propozycja jest durna... ale tego nie zrobię, domyśl się czemu.

    Nie chodzi o to co chcesz, a czego nie chcesz tylko o stwierdzenie:

    "Założenie jest proste -- jeśli nie stać mnie na nowe auto danej klasy,
    to nie będzie mnie też stać na jego utrzymanie"

    Jest to po prostu nieprawda.

    --
    ignorance is bliss

  • 66. Data: 2010-09-29 20:46:38
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Olek wrote:

    > 2.6 V6 to nawet nie pali 11l benzyny w mieście, tylko ok 12l - wiem
    > bo mam. 8-9 trasa - zgoda - ale benzyny, a nie gazu. Więc generalnie
    > albo masz cały czas z górki, albo oszukujesz.

    11 to pali fiatowski 1.6...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 67. Data: 2010-09-29 21:26:23
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    to napisa?:

    > Jest to po prostu nieprawda.

    Jest to nie prawda, bo oddzieliłeś jeden składnik
    mojej wypowiedzi od całości. Wszystko by udowodnić
    swoją rację i umocować silniej swoje przekonania.

    Jak dla mnie EOT.

    --
    Pozdor Myjk

  • 68. Data: 2010-09-29 21:48:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Myjk

    > Jest to nie prawda, bo oddzieliłeś jeden składnik mojej wypowiedzi od
    > całości. Wszystko by udowodnić swoją rację i umocować silniej swoje
    > przekonania.

    Jest to nieprawda w każdej sytuacji, bo to, czy będzie Cię stać na
    utrzymanie auta używanego nie ma związku z tym, czy będzie Cię stać na
    kupno nowego auta tej marki i modelu.

    --
    ignorance is bliss

  • 69. Data: 2010-09-29 22:28:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 20:46, Rafał Grzelak pisze:

    > 11 to pali fiatowski 1.6...

    10-11 to pali seicento 900cm^3 :D Moja pani wydawała więcej na paliwo,
    jak teraz na 1.8 turbo :D

  • 70. Data: 2010-09-29 22:30:34
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 12:24, to pisze:

    > FIAT UNO -- katastrofalnie niebezpieczne auto, jedno z najbardziej
    > niebezpiecznych aut możliwych do kupienia w Polsce.

    Tak jak seicento!