  • Data: 2011-10-26 09:48:24
    Temat: Re: 2 cienka podkładki = 1 gruba ??
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 26, 6:36 am, "WM " <c...@W...gazeta.pl> wrote:
    > =?ISO-8859-2?Q?Wies=B3aw_?= <s...@W...gazeta.pl> napisa (a):

    > Jasne, e tak, ale chodzilo mi o szybkie oszacowanie ugi cia,

    Chyba o szybkie popełnienie grubego błędu. Jak sprężynę talerzową oprę
    gdzieś w połowie jej szerokości zamiast na obwodzie, to myślisz że
    ugnie się według danych z katalogu? A jeśli to będzie nie w połowie,
    tylko zaraz przy wewnętrznej średnicy (nie spodziewasz się chyba że ta
    dziura będzie dużo większa od pręta?)- to ile procent błędu będzie?
    10%, 100%, a może 1000% ?
    Konrad