  • Data: 2016-05-05 01:20:25
    Temat: Re: 220 V i 230 V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 May 2016 23:03:27 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):
    > W dniu 2016-05-04 o 22:01, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > A jaki ma to związek z tym, co pisałem?
    > W świetle spektralnej lampy sodowej świat jest po prostu
    > monochromatyczny. I jest to całkiem prawda.

    a) ale juz np w monochromatycznym niebieskim swietle nie,
    b) sprawdzic, czy w uzyciu nie ma barwnikow, co przerabiaja zolty na
    czerwony. Te "zarowiaste" sa podejrzane.

    > Kawaler?
    > A tak poważnie: mężczyźni widzą trójbarwnie, no chyba, że mają,
    > przepraszam, feler. U kobiet "to juz nie calkiem jest prawda".

    Ale czerwony nasz jest czerwony u nich tez.
    No moze karminowy, lososiowy, ale przeciez nie zielony :-)

    Znajoma mowila, ze na studiach mialy klopoty z kolorymetrem - koledzy
    szybko sprowadzali kolory do rownosci, a dziewczyny nie potrafily -
    zawsze byly rozne ...

    J.