  • Data: 2012-10-19 17:25:17
    Temat: Re: 4e romet
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 października 2012 15:11:02 UTC+2 użytkownik Filip napisał:

    > No to mamy haczyk.
    >
    > Przy 0,59 zł to jest 8,85 zł. a nie 6 zł.

    Na szczęście prawdopodobieństwo że ten wynalazek wejdzie do seryjnej produkcji wynosi
    zero. Wszystkie wyliczenia są mało realne bo nie uwzględniają drobnej korekty. Jeśli
    prąd byłby masowo wykorzystywany do ładowania akumulatorów w samochodach
    elektrycznych to natychmiast zostanie obłożony akcyzą od paliwa. Okazało by się
    również że 30 tysięcy to cena netto. cała informacja ma charakter informacji z Moskwy
    że na jakimś placu rozdają Wołgi. A w rzeczywistości to nie na tym placu tylko innym.
    Nie samochody tylko rowery i nie rozdają a kradną.