-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 4e romet
Date: Fri, 19 Oct 2012 17:37:15 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 42
Message-ID: <k5rs3d$umt$1@usenet.news.interia.pl>
References: <k5ramc$1hd$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-10-58-157.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1350661037 31453 84.10.58.157 (19 Oct 2012 15:37:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Oct 2012 15:37:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
In-Reply-To: <k5ramc$1hd$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469209
[ ukryj nagłówki ]
Powitanko,
> Po co robić coś takiego.
Bylem na pokazie i jazdach testowych. Tez sie zastanawiam kto to za tyle
kupi. Silnik 5kW AC 3 fazowy, spodziewalem sie, ze bedzie wol, ale jakos
sie rozkreca. Do 60 da sie dojsc, do 65 nie udalo sie. Zwrotny jest calkiem.
Wyposazenie, komfort, jakosc wykonania jak wczesny maluch. Sa tylko
siedzenia z przodu, ale tylne drzwi sa. To ze wzgledu na trudnosci z
homologacja. Nie robili crash testow, ale drzwi cieniutkie, z przodu 5
akumulatorow na solidnych rurach, a za nimi kabina, nie wrozy to dobrze.
Przyciskany do muru dyrektor nie chcial powiedziec ile z tego jest
polskie, a ile sklada Chinczyk. Falownik/sterownik jest angielski, tyle
wiem. Cieplo z falownika i z silnika jest wydmuchiwane na zewnatrz, a do
ogrzewania kabiny sluzy osobna grzalka, chyba ich przekonalem, ze to nie
jest szczyt inzynierskiego zmyslu;-)
Akumulatory trakcyjne 8v 9szt. Wkrotce beda montowali nowe polskie o
1200 cyklach. Jak juz ktos zauwazyl akumulatory (nawet trakcyjne) nie
lubia glebokiego rozladowania, wiec codzienne ladowanie z pewnoscia ich
zywotnosc poprawi. Te 400 cykli obecnie, wkrotce 1200 jest liczone od
pelnego naladowania do calkowitego zdechniecia, rozladowanie w ilus % i
ladowanie da lata bezproblemowej pracy.
Z minusow jeszcze - brak odzyskiwania energii podczas hamowania. Toz to
sredniowiecze. Widocznosc do tylu bardzo kiepska - idiotycznie
przyciemniana szyba.
Well, za cene takiego lepszego skuterka moglby sie sprzedawac, za 34kzl
moze ktos sie zlituje i kupi, ale chyba kolejek nie bedzie;-)
Jako, ze to elektryk mozna nim wjechac w miejsca niedostepne dla
spalinowych (np. Stare Miasto) no i w korku nic nie spala. Moja srednia
predkosc (normalnym samochodem) to 28-30km/h po miescie, wiec do
miasteczka 4e jest w zupelnosci wystarczajacy, zasieg, predkosc,
przyspieszenie, zwrotnosc itd. Jakby kosztowal polowe tego co teraz i
przeszedl jakies crash testy, to bym sie zastanawial.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.12 17:39 J.F
- 19.10.12 17:40 J.F
- 19.10.12 17:44 J.F
- 19.10.12 18:03 RoMan Mandziejewicz
- 19.10.12 18:28 ToMasz
- 19.10.12 19:02 Andrzej Kubiak
- 19.10.12 19:33 RoMan Mandziejewicz
- 19.10.12 20:26 Pawel O'Pajak
- 19.10.12 20:48 k...@v...pl
- 19.10.12 20:51 Pawel O'Pajak
- 19.10.12 20:56 J.F.
- 19.10.12 21:49 ToMasz
- 20.10.12 12:30 BartekK
- 20.10.12 15:04 tÎż
- 20.10.12 15:18 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
Najnowsze wątki
- 2024-05-24 Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- 2024-05-24 Wiewiórki, szczury i myszy...
- 2024-05-24 Warszawa => QA Manager <=
- 2024-05-24 Warszawa => AI Specialist <=
- 2024-05-24 Zabrze => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2024-05-24 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-24 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-24 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-24 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-24 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-24 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Kontraktor <=
- 2024-05-24 Warszawa => Cybersecurity Consultant <=
- 2024-05-24 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-24 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-05-24 Re: Ambasador USA zdradza: TVN Style nie jest firmą Unii Europejskiej :-)