eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4e romet › Re: 4e romet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 4e romet
    Date: Fri, 19 Oct 2012 17:37:15 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <k5rs3d$umt$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <k5ramc$1hd$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-58-157.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1350661037 31453 84.10.58.157 (19 Oct 2012 15:37:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Oct 2012 15:37:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
    In-Reply-To: <k5ramc$1hd$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469209
    [ ukryj nagłówki ]


    Powitanko,

    > Po co robić coś takiego.

    Bylem na pokazie i jazdach testowych. Tez sie zastanawiam kto to za tyle
    kupi. Silnik 5kW AC 3 fazowy, spodziewalem sie, ze bedzie wol, ale jakos
    sie rozkreca. Do 60 da sie dojsc, do 65 nie udalo sie. Zwrotny jest calkiem.
    Wyposazenie, komfort, jakosc wykonania jak wczesny maluch. Sa tylko
    siedzenia z przodu, ale tylne drzwi sa. To ze wzgledu na trudnosci z
    homologacja. Nie robili crash testow, ale drzwi cieniutkie, z przodu 5
    akumulatorow na solidnych rurach, a za nimi kabina, nie wrozy to dobrze.
    Przyciskany do muru dyrektor nie chcial powiedziec ile z tego jest
    polskie, a ile sklada Chinczyk. Falownik/sterownik jest angielski, tyle
    wiem. Cieplo z falownika i z silnika jest wydmuchiwane na zewnatrz, a do
    ogrzewania kabiny sluzy osobna grzalka, chyba ich przekonalem, ze to nie
    jest szczyt inzynierskiego zmyslu;-)
    Akumulatory trakcyjne 8v 9szt. Wkrotce beda montowali nowe polskie o
    1200 cyklach. Jak juz ktos zauwazyl akumulatory (nawet trakcyjne) nie
    lubia glebokiego rozladowania, wiec codzienne ladowanie z pewnoscia ich
    zywotnosc poprawi. Te 400 cykli obecnie, wkrotce 1200 jest liczone od
    pelnego naladowania do calkowitego zdechniecia, rozladowanie w ilus % i
    ladowanie da lata bezproblemowej pracy.
    Z minusow jeszcze - brak odzyskiwania energii podczas hamowania. Toz to
    sredniowiecze. Widocznosc do tylu bardzo kiepska - idiotycznie
    przyciemniana szyba.
    Well, za cene takiego lepszego skuterka moglby sie sprzedawac, za 34kzl
    moze ktos sie zlituje i kupi, ale chyba kolejek nie bedzie;-)
    Jako, ze to elektryk mozna nim wjechac w miejsca niedostepne dla
    spalinowych (np. Stare Miasto) no i w korku nic nie spala. Moja srednia
    predkosc (normalnym samochodem) to 28-30km/h po miescie, wiec do
    miasteczka 4e jest w zupelnosci wystarczajacy, zasieg, predkosc,
    przyspieszenie, zwrotnosc itd. Jakby kosztowal polowe tego co teraz i
    przeszedl jakies crash testy, to bym sie zastanawial.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: