  • Data: 2005-04-10 22:04:29
    Temat: Re: 500 ojro za megabit???
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl> szukaj wiadomości tego autora

    fakir napisał(a):

    > a coś więcej ćwierkały o tej nowej lepciejszej?
    > ;-)

    Mnie pewna Pani na infolinie 9393 podyktowala cos takiego:
    1zl instalacja, przez pierwsze dwa miesiace 1zl, potem 1414 za 2mbps
    (ceny netto). Ile w tym prawdy to ciezko powiedziec, ale z tego co
    sie zorientowale, to czytala to dopiero 1. raz. Trzy razy pytalem
    czy czyta dobra oferte.

    --
    pozdrawiam
    D.W.