  • Data: 2019-05-30 18:11:36
    Temat: Re: 5G
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W tygodniu jeździsz często, zaś poza tygodniem rzadko? ;)
    > Niejeżdżenie zmniejsza średnią, lecz nie zmniejsza sumy.
    > (niejeżdżenie nie kasuje tankowania czy przejechanych km)

    NIE.

    PO PROSTU W TYGODNIU ROBOCZYM JEŻDŻĘ, A W TYGODNIU NIEROBOCZYM NIE
    JEŻDŻĘ. NO JA PIERDOLĘ, ENEUEL... Udajesz takiego przygłupa jak Z (Ń),
    czy nim jesteś?

    > Używamy innej logiki.

    Z tym, że ty chyba jakiejś rozmytej.

    > To dużo.

    Zczaiłeś przenośnię, czy nie bardzo?

> [...]
    > każdym względem.
    >

    > Innym razem (nieco wcześniej) ,,badaliśmy'' wpływ starzenia flaszki (rzekomo
    > nietrimowanej) na szybkość tejże flaszki. Aby ów wpływ zbadać
    >
    > - nie potrzebujemy porównania szybkości tej flaszki z szybkością innej flaszki,
    >
    > lecz potrzebujemy
    >
    > - porównania szybkości tej flaszki z szybkością tej samej flaszki po latach.
    >
    > Świat zewnętrzny (inny telefon -- Apple) nie jest w tym porównaniu istotny.
    > Apple może nawet nie istnieć -- a wpływ starzenia możemy zbadać.

    A gdzie dokładnie popełniłem błąd, bo nie napisałeś? Zacytuj moją
    wypowiedź. Nie mam tego wątku pobranego offline.

    Najlepiej daj odnośnik do zrzutu ekranu przedstawiającego post, w którym
    go popełniłem.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]