  • Data: 2010-05-21 21:42:58
    Temat: Re: 5V 200A - do czego ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konop napisał:

    > Oczywiście, że nie... dlatego zapytałem, czy wystarczy... popatrz na
    > to z tej strony - wszystkie serwa są w pozycji nie-centralnej... zanika
    > zasilanie, zostają tak, jak są... chcesz włączyć ponownie i na starcie
    > wszystkie ostro szarpią... Pytanie jak zasilacz reaguje na chwilowe
    > przeciążenia... no ale prosta sprawa - zapytałem bez podtekstu, czy
    > to w każdej sytuacji wystarczy, czy nie :)... Mam świadomość, że można
    > sterować serwami tak, że tylko jeden będzie w ruchu :)

    Ja patrze na to z tej strony, z której widać, że jak się to źle
    zaprojektuje, to może się zdarzyć, że wszystkie na raz ostro szarpną.
    Ale tylko wtedy. Projektować z myślą, że w ruchu jest tylko jeden
    silnik, też można. Ale to wtedy, gdy prądu mało. Najlepiej jest zrobić
    to inteligentnie, wtedy może być tak, że wszystkie silniki na raz są
    w ruchu, ale nigdy nie startują równocześnie (trzeba wcześniej wiedzieć
    jaki prąd pobiera silnik w czasie pracy, a jaki przy rozruchu).

    --
    Jarek