eGospodarka.plGrupypl.comp.programming6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania › Re: 6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 7 Aug 2013 08:13:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: 6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania
    From: firr <p...@g...com>

    jak juz to bardziej przydaloby sie cos na
    ZMECZENIE (i paskudny ból w kosciach po boreliozie)

    bardzo czesto na codzien mam tak ze jestem
    nieziemsko zmeczony (nawet jak nic lub prawie nic
    nie robie), nie wiem jaki poziom zmeczenia czują
    przecietnie ludzie ale chyba raczej nie taki jak moj (co prawda znane sa mi gorsze
    fazy zmeczenia,
    np przypominam sobie jakies lazenie w upale z
    gazeta po jakiejs podmjejskiej dzielinicy w
    poszukiwaniu stancji, co juz poziomem zmeczenia zachaczalo o piekło (metaforycznie
    mowiac), ale
    przecietnie nawet w dobrych warunkach i nie
    muszac aktualnie nic robic czesto czuje gdzies
    tak polowe tego and this is some pain -
    podejrzewam ze majac lat 30sci pare czuje sie
    przecietnie o wiele bardziej zmeczony niz wiekszosc 70sieciolatkow (jestem
    praktycznie
    pewien co do tego ) do tego jeszcze dochodzi
    staly ból w kosciach (przy kosciach scisle mowiac
    - tkanka łaczna, na to o ile wiem nie ma lekarstwa)