  • Data: 2012-10-20 02:40:41
    Temat: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 21:03:09 +0200, bolo napisał(a):

    > Skoro mało dzwonimy, to po co potem ładować za 50zł, skoro można i za 25,
    > 10zł?

    Jeśli o czymś nie masz pojęcia, to najlepiej nie zabieraj głosu, bo się
    tylko kompromitujesz!
    Po doładowaniu konta za 50 zł było ono ważne tylko 3 miesiące, a nie
    rok! W dodatku doładowania po 50 zł były najbardziej ekonomiczne,
    doładowania każdą inną kwotą wychodziły znacznie drożej!

    > Już nie pamiętam jak to historycznie wyglądało, ale nigdy nie blokowali
    > kasy jak w simplusie, więc skoro 50zł daje rok ważności, po co ładować
    > więcej jeśli się nie używa?

    A tutaj, to już wykazałeś skrajną ignorancję!
    Simplus pieniądze na koncie blokował, ale po doładowaniu konta można
    było z tych środków dalej korzystać.
    Natomiast w Orange natychmiast po upływie terminu ważności połączeń
    wychodzących, operator zerował konto klienta!
    Mam nadzieję, że teraz do ciebie dotarło, jakie brednie tu wypisywałeś.

    --
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')