    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 7d na dpreview.com
    Date: Tue, 10 Nov 2009 08:10:44 +0100

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Zero. Szkła Canona są do pupy. :)

    Tak, wszystko jest do pupy i uniemożliwia robienie zdjęć. A pogoda to
    już w ogóle...

    > C 7 D steruje lampą bezprzewodowo -- super, ale dlaczego dopiero
    > ta puszka tak ma? Dlaczego trzeba tracić jedną lampę na sterowanie?
    > Lampa na sankach aparatu to IMO paranoja. :)

    Nie steruje się lampą tylko wyzwalaczem radiowym, kompatybilnym ze
    wszystkim. Wyzwalanie systemowe ma tę ''zaletę'', że działa z systemami
    i prawie nikt tego nie używa. Nota bene byłem przy teście systemu lamp
    Nikona, uśmialiśmy się po uszy próbując zapanować nad trzema lampami
    stojącymi od siebie dalej niż dwa metry. Na dziesięć strzałów w jednym
    błyskały wszystkie...

    > Nie wiem, jak teraz, ale wcześniejsze matryce Nikona biły na głowę
    > matryce Canona.

    Prawda tylko odwrotnie :)

    --
    pozdrawia Adam